Ga naar inhoud


[Buitenland] Het is zover!...in Amerika mag je de geslachtsdelen nu werkelijk op TV zeggen!


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ik vind het inderdaad op de NL TV veel te ver gaan. Ik denk aan programma´s als " De Lullo´s". Wat daar allemaal uitgkraamt wordt, daar lusten de honden geen brood van.

Ik keek vannochtend toevallig naar een programma op BVN. Weet niet de naam, maar het woord n***k*n kwam zovaak voor dat ik het welletjes vond.

Niet dat ik er vies van ben, maar zo spreek ik niet met mijn familie en kennisen.

 

Dat heb je als de omroep zo nodig. Alles moet gericht worden op alles en wat nog "jong" is en dat kan je bereiken met platte humor en ook nog beledigend..

Gericht voor een groep van de jongeren, dus echt niet alle jongeren, moet het dan platvloers worden.

Als het maar onbeschoft en plat is, dan is het goed. BNN vind ik daarom al helemaal niets (meer).

 

Ik kan mij het programma Radio Romantica met Maria Schopman, Alfred Lagarde en Maya Eksteen nog wel herinneren. Dat ging dus ook over sex en relaties, maar wel met een heel ander soort niveau gebracht.

Nog wet verder terug in de tijd het programma met Germaine Groenier met haar programma op de radio"Germaine sans gêne". In dit programma, uitgezonden van 1976 tot 1978, besprak ze voor het eerst in de Nederlandse media seksuele problemen van luisteraars.

http://www.geschiedenis24.nl/nieuws/2007/oktober/Germaine-Groenier-overleden.html

Beide programma's met regelmaat beluisterd. Helaas zijn Alfred en Germaine niet meer onder ons en is Maya gelukkig herstellend van een ernstige ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou mij meer ongerust maken over de "verWILDERSrisering. Dat is pas erg. Ook zeer erg, het afbraak kabinet.

Cultuur, weg ermee, Gezondheidszorg, duurder, minder in het basispakket, Thuiszorg, afbreken die hap, nergens voor nodig, etc.

Kan zo nog uren doorgaan, maar dat doe ik niet, want dit is geen politiek forum.

Maar om je nu druk te maken over ongepaste taal op TV, dan zet je toch je TV uit, kon je de politiek maar uitzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou mij meer ongerust maken over de "verWILDERSrisering. Dat is pas erg. Ook zeer erg, het afbraak kabinet.

Cultuur, weg ermee, Gezondheidszorg, duurder, minder in het basispakket, Thuiszorg, afbreken die hap, nergens voor nodig, etc.

Kan zo nog uren doorgaan, maar dat doe ik niet, want dit is geen politiek forum.

Maar om je nu druk te maken over ongepaste taal op TV, dan zet je toch je TV uit, kon je de politiek maar uitzetten.

 

Begrijp ongeveer wat je wilt, maar je uiting klinkt een beetje als one-liner - no brainer.

 

Niet een beetje trouwens, maar gewoon behoorlijk dom!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...