Ga naar inhoud


[Buitenland] Het is zover!...in Amerika mag je de geslachtsdelen nu werkelijk op TV zeggen!


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

In "het land der onbegrensde mogelijkheden" mag je eindelijk op de televisie het woord: vagina of tit zeggen zonder dat het door een fluittoon vervangen wordt.

 

Bron: Satellifax.

 

Citaat:
• Vagina und Co: US-Fernsehsender beenden Zensur

Die US-Fernsehsender ABC, CBS und NBC trauen sich erstmals seit den 1970er Jahren, auf die Überblendung von Worten wie Vagina mit einem Piepton zu verzichten. das berichtet das Branchenportal "Turi2". Solche Begriffe gab es in den USA bislang nur im Pay-TV unzensiert, hieß es.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een slap gel*l.... :D

 

heeft eigenlijk weinig te maken met het land van de onbegrensde mogelijkheden,

 

Maar met drie preutse omroepen..

 

Heb hier een opname van Oprah staan van ruim 2 jaar geleden

waar al de woorden vagina en penis meerdere keren in voorkomen zonder weg te piepen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren niet zozeer de preutse omroepen maar de wel zeer preutse oudere bazen van de FCC.

De FCC (Federal Licence Committee) dulden deze taal op Radio en TV niet.

Zond een zender (welke dan ook) toch zulke onbehoorlijke taal uit liep de betreffende zender een grote kans om hun zendlicencie te verliezen.

Het is in Canada nog veel erger en nog steeds zo..hier bepaald de CRTC (Canadian Radio and Television Committee) wat er wel of niet gezegd mag worden.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: DoeEensGek
Het werkte ook averechts.. Je dacht gelijk aan scheldwoorden bij een piep.


Jerry Springer? cry
Zoiets ??


loldev.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Blijkbaar mag dat nu in Engeland ook. Zag net op 'Dance Nation' het nummer 'loca people' van 'Sak Noel' oftewel 'What the fuck' ipv 'What the f'.

Kan me herinneren dat nummers van Lily Allen behoorlijk werden gecastreerd voor die tijd.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En, zitten we daar allemaal op te wachten? Ik vind het al heel lang fout dat we hier in NL iedere dag de gvd's en de mannelijke en vrouwelijke onderdelen op de radio en tv horen langskomen. Daarmee wordt de norm gezet als hoe we met elkaar omgaan en wat we normaal vinden.

 

Voor mij hoeft dat allemaal niet. Ik vind een beetje beleefdheid wel goed, maar dat is hierdoor al ouderwets geworden. We moeten elkaar een grote bek geven, en liefst met zo min mogelijk woorden zoveel mogelijk beledigen... En bedankt.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het inderdaad op de NL TV veel te ver gaan. Ik denk aan programma´s als " De Lullo´s". Wat daar allemaal uitgkraamt wordt, daar lusten de honden geen brood van.

Ik keek vannochtend toevallig naar een programma op BVN. Weet niet de naam, maar het woord n***k*n kwam zovaak voor dat ik het welletjes vond.

Niet dat ik er vies van ben, maar zo spreek ik niet met mijn familie en kennisen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat is toch al jaren zo.

Rond 1997 1998 en daarna ook in 2002 2003 en 2006, erotische films gezien op de destreffende kanalen en daar kwamen ook die woorden aan bod.

Nu wordt alles opeens toegelaten, was het daarom vroeger anders, nee hoor;

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...