Ga naar inhoud


draadloze computer koptelefoons,gemakelijk afluisterbaar?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

een kameraad gebruikt,een van de betere merken,een draadloze koptelefoon/micro,voor op msn skype voipbuster enz.

je steekt iets in een usb poort,en in de koptelefoon waarschijnlijk batterijen.de overdracht,gebeurt in de 2,4 Ghz.

wat ik mij afvraag,wordt de spraak/geluiden gecodeerd tussen pc en koptelefoon,of gaat de stem zomaar in de ether,waardoor mensen die een 2,4Gh ontvanger staan heeft,zomaar kan afluisteren? niet dat ik via skype illigale dingen gaan vertellen,maar zou graag weten,als het gecodeerd/digitaal wordt verdeeld,of enkel de stem die ze doorsturen,zonder meer

op voorhand bedankt voor de tips.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er precies verteld word welk merk is het via google snel te vinden, n boel zijn niet gescrambeld, dus afluiserbaar.

Ook zijn er genoeg te koop die dat wel zijn. ff zoeken dus.

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een model: PN 981-000342 van logitech

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@sattv4iedereen,

 

De gemiddelde Flipjes en Senheisers enz. kun je gewoon ontvangen, zelfs wanneer iemand die bij je in de buurt zit met een zelfde merk kun je die op je eigen koptelefoon ontvangen. Over het algemeen is er te schakelen tussen 3 verschillende frequentie's.

 

Zelf heb ik geen ervaring met "beveiligde ( niet af te luisteren )" koptelefoon's, maar het kan zijn dat de technieken zover zijn gevorderd dat deze in inmiddels omloop zijn, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...