Ga naar inhoud


[DM7025] ik krijg hem niet geflasht via knop omhoog+aanzetten


tritium

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Toppers
Als de server werkt bij je kan je toch gewoon bij de softcams de cccam downloaden ! Hierna cccam.cfg in /etc even verwijderen en je cardlezer werkt direct.
Succes


waarom cccam.cfg verwijderen?

@the parasol, oscam doet nog steeds niks, moet daar niet nog iets ingesteld worden in een config bestandje ofzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky

Indien je OpenPli gebruikt, en de oscam uit pluginfeed geinmstalleerd hebt, kijk dan eens hier voor configuratie examples die oscam op openpli doen werken met canaldigitaal abbo en enigma2. (in samenwerking met oa the parasol gemaakt).

 

Ikzelf ben erg tevreden over OScam. Gewoon een softcam die het werk doet van meerdere softcams, zelfs oa cccam en mgcamd servers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, maar heeft iemand niet een standaard werkend config bestandje ter beschikking hier?

 

ik wordt continu lastig gevallen door mijn zoontje van 2 en dit bericht foutloos typen is al een hele opgave :D , laat staan dat ik me moet verdiepen in die config.

 

groet, tritium

 

ps, ik gebruik open-pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
oscam stable heb ik gedownload. cccam geeft beeld, dus ik blijf er nu van af.


Dat werkt ook idd niet wink

Je moet met een NL Card oscam-experimental gebruiken anders wordt je card niet automatisch geupdated.
Alleen in oscam-experimental zit de standaard config dat de NL en BE cards direct werken.

Zou zeggen probeer het eens uit op een rustig moment!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...