Ga naar inhoud


ziggo abo afsluiten via andere site


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik ben toch uiteindelijk aan het denken om een alles in 1 pakket te gaan afsluiten, nu kan ik dit via ziggo rechtstreeks doen, maar ik

kom ook diverse commerciele aanbieders tegen op internet die dit ook aanbieden tegen dezelfde prijzen, maar met cadeau's

 

Kan dit, en zou dit goed gaan om het hierbij af te sluiten

 

ps. ik weet niet zeker of ik deze vraag hier kan stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het is net als het afsluiten van een energiecontract... via bepaalde vergelijkingssites krijg je ook nog een keer 150 euro of meer als je via hun switcht. Gewoon doen dus... !

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon doen dus!!

heb heel lang getwijfeld aan kwaliteit internet, eigenlijk nog een beetje.

maar als ik alle abo's wat ik nu heb los optel, kom ik stuk duurder uit per maand dan een alles in 1 pakket.

internet vind ik heel belangrijk, nieuwsgroepen en portforwarding is het belangrijkste.

qua tv heb ik nu een cd abo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger had ik ook kabel internet, via Zeelandnet. Erg stabiel... maar te duur doordat je verplicht bent een tv abonnement af te nemen. Dat pikte ik niet, ik ben nl. niet bereid te betalen voor iets waar ik totaal niets aan heb...

Nu Telfort internet, even snel, goedkoper en bevendien geen verplichte abonnenten op producte die ik niet hebben wil.

 

Maar als je een Ziggo abo hebben wil, inderdaad gewoon via zo een site bestellen! het levert altijd iets extra's op!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...