Ga naar inhoud


Is er een stabiele goed werkende Enigma2 versie?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Is er voor de Amiko Alien een stabiele goed werkende enigma2 versie?

 

Tot nu toe geprobeerd:

 

- NeuProLux, toetsenbord werkt niet.

- RSP van 26-08, boot met logo, zie radertjes maar daarna een zwart scherm en RSP op het display. Verder niets.

 

Is er ook iets dat out-of-the-box gewoon werkt?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Die RSP is van april dit jaar?

 

Ik ga nu die all russian (van 18-09-2011) proberen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Hmm, de all-russian is wel foeilelijk en heel erg vlot werkt het niet.

 

Ik moest bovendien een scart kabel aansluiten (en dat is erg lastig als je LCD hangt) om beeld te krijgen.

 

cccam krijg ik niet aan de gang met een share naar de dreambox.

 

Ik ga nog een recente RSP zoeken en proberen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inmiddels een recente RSP gevonden. Die draait redelijk.

 

Wel zo af en toe een crashje. Het skin menu in gaan vind deze RSP bijvoorbeeld niet leuk. Ook de standaard geïnstalleerde MyTube player crashed.

 

Met OScam naar cccam connecten gaat niet heel erg vlot. Zaptijden van rond de 2-3 seconden van HD naar HD.

 

Wat super irritant is, is dat je een scart kabel aangesloten moet hebben om beeld te krijgen na het installeren. Of eventueel op 'gevoel' de juiste instellingen vinden.

Dat is wel een enorme misser.

 

Verder zo op het eerste gezicht een prima en vooral goedkoop ontvangertje. Ik vind hem eerlijk gezegd met originele Spark software wel een stuk beter en vooral sneller draaien. Met enigma2 voelt alles een stuk trager aan dan bijvoorbeeld een VU+ Uno of DM800-SE.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Nadeel van E2 op de Amiko dat de kaartlezer niet werkt. Je moet dus perce werken met Spark als je de kaartlezer wilt gebruiken. Dan nog kan je kaart en connecten naar server niet tegelijk gebruiken. Je moet in plugin menu mcas actieveren en oscam deactiveren.

 

Greetz

 

PS Michel kun je je titel aanpassen want aan de titel is niet af te leiden om welke ontvanger het gaat en dacht dat de forum regels waren van duidelijke titel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

you tube had wat veranderd en daar door werkt het niet goed in de image.

bij sommige tv`s werkt het niet direct op hdmi als je de wizzard volgt bij samsung was dit een probleem.

wat betreft de zap snelheid die kan je veranderen door de goede oscam settings te gebruiken.

ik heb ook een gigablue ontvanger braodcom cpu maar die zapt niks sneller als mijn amiko eerder langzamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat zijn dan de goede oscam settings?

Misschien kan je ze even als bijlage toevoegen?

 

Ik heb gewoon een DM8000 met een kaart er in en die kaart share ik met de Amiko.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...