Ga naar inhoud


RTi Core v1.3 Enigma 2


D_liver

Aanbevolen berichten


Vanavond heb ik deze versie geïnstalleerd, en ik moet zeggen, voorlopig zeer tevreden......

 

Op een aantal Duitse muziekzenders had ik in andere versies vaak brokkelingen in het geluid, en die lijk ik nu veel minder te hebben....

 

Ook het zappen loopt lekker vlot tot nog toe...

 

Het enige waar ik last van heb (maar dat heeft niet specifiek met deze versie te maken, maar met de nieuwere RTI versies) is dat wanneer ik een zenderlijst (zoals die van Hans) via Dreamboxedit naar de box stuur, het niet goed gaat met de kanalen op 28.2 (ik heb een Multytenne en hij komt met een nieuwe, extra satelliet maar kan de kanalen uit de favorietenlijst niet weergeven)

 

Dus ik ga lekker verder met testen en onderzoeken....

 

Wel wil ik al die mensen die hier zo ontzettend veel tijd in steken nog eens heel hartelijk bedanken, want zonder hen zouden we niet meer hebben dan de standaard software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, je beleeft wat met die nieuwe software. Ik heb alles er maar weer opnieuw opgezet, en tot mijn stomme verbazing krijg ik een nieuwe skin. Die lijkt veel meer op de GIT van 24-8. En opeens werkt alles weer. De kabel, de satellieten, Media Center, ik heb eigenlijk niks meer te klagen. Alleen heeft het geluid af en toe de hik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, je beleeft wat met die nieuwe software. Ik heb alles er maar weer opnieuw opgezet, en tot mijn stomme verbazing krijg ik een nieuwe skin. Die lijkt veel meer op de GIT van 24-8. En opeens werkt alles weer. De kabel, de satellieten, Media Center, ik heb eigenlijk niks meer te klagen. Alleen heeft het geluid af en toe de hik....

 

Deze hik heb je deze over hdmi..of over spdif ( digitale uitgang)?

Welke box?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk gaat het de goede kant uit met versie 1.3 . ik had inmiddels alle hoop opgegeven na vele FW te hebben geprobeerd van E2 tot official en ook de dom vergroot naar 1 GB .

 

De box had ik ook van narigheid maar opgeborgen met het idee wachten maar tot neutrino image welke er aan gaat komen net als de azbox me. :wacko:

 

ik was redelijk verheugd dat ik ergens op een forum las dat er een nieuwe RTI image zou uit komen die echt verbeterd zou zijn . Eindelijk de gewone basis dingen zoals tv kijken , opnemen en terug kijken die bijna gewoon werken, soms valt audio weg of ik moet nog wel Scam werkend krijgen.

 

RTI guys keep up the good work . some day i love :wub: the AZbox more than .......

[Rebox RE4200 HD ][Amiko Alien 8900][Dreambox DM 600S][Trend ET 9000 ]

[Technisat-Multyantenne 45 cm Tripplesat]

[Humax 5050C 1 x WD 1TB ]

[Dreambox 800SE Cable][Azbox Premuim HD 2xCable 1 WD TB Green]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nog maar een beginneling maar heb toch geprobeerd Enigma 2 te installeren en zowaar gelukt. Het is me echter niet duidelijk hoe ik CCcam kan installeren. Heb het geprobeerd CCcam via Total commander FTP en Telnet te installeren maar naar herstart blijft de box hangen op =S

Ik zie van alles starten maar na het getal 9 in het display stopt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben nog maar een beginneling maar heb toch geprobeerd Enigma 2 te installeren en zowaar gelukt. Het is me echter niet duidelijk hoe ik CCcam kan installeren. Heb het geprobeerd CCcam via Total commander FTP en Telnet te installeren maar naar herstart blijft de box hangen op =S

Ik zie van alles starten maar na het getal 9 in het display stopt het.

  • zet de file (.ipk) op usb (fat32 geformatteerd)
  • plaats usb in Azbox
  • wacht op melding 'gevonden extensies installeren'
  • installeer bestand, herstart box en plaats de cfg in etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Een config file moet je zelf aanmaken voor het specifiek voor jou bedoeld doel.

 

Moi Brombeer. :)

 

Mwoah, een beetje een 'lullig' antwoord. Excuse my language...

 

@Pollo56

Wat men bedoelde te zeggen is dat je naast het installeren van die IPK, je ook nog een "CCcam.cfg" bestand moet plaatsen in je Azbox, in de 'etc' map.

Uiteraard dient er in dit .cfg bestand de juiste regels te staan die de Azbox als interne server en/of als client laat werken.

Overigens vind ik de usb stick methode wat omslachtig, aangezien je aangaf reeds via FTP aan de slag bent gegaan.

Zo, dat ter verduidelijking :grin:

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...