Ga naar inhoud


Telfort (VDSL2) Verhoogde Snelheid 52/5.2mb


faxme

Aanbevolen berichten


Vandaag bij iemand de snelheid getest bij een nieuw gerealiseerd Telfort Internet Extra (5up 40 down) abonnement.

 

De afstand tot de centrale slechts 380 meter. Resultaat:

 

1690292301.png

 

Het lijkt wel of ze hier het 'Internet Standaard' (3 up / 25 down) opgeleverd hebben.

 

Mvg,

 

Michel

 

Dit is het instap profiel... Als je alles met rust laat gaat hij vanzelf omhoog. Vooral het modem NIET resetten anders gaat de DLM er van uit dat de lijn instabiel is en loop je het risico dat je omlaag gaat in snelheid. Na een paar weken gaat hij dan echter wel weer vanzelf omhoog....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Te laat, het modem is gisteren op aanwijzingen van Telfort zelfs gereset :(

 

Nu maar hopen dat het niet daadwerkelijk een paar weken duurt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De snelheid is nu inderdaad flink hoger:

 

1712529140.png

 

Hier kan je alleen maar heel erg tevreden over zijn.

 

Het meegeleverde modem staat in bridgemode. Perfect!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets had ik ook. Lopen kutten met het modem en gelijk naar 10Mbit, heb een 20Mbit account. Modem ff met rust laten na een belletje en alles draait weer als voorheen. De snelheden die jij haalt kan ik alleen van dromen :) Hehe.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met FRITZ!BOX 7340 met dit internet. Zo ja, Hoe loopt Frtitzbox 7340 dan t.o.v de box van Telfort (zyxel)??

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand ervaring met FRITZ!BOX 7340 met dit internet. Zo ja, Hoe loopt Frtitzbox 7340 dan t.o.v de box van Telfort (zyxel)??

 

 

Inmiddels aantwoord op eigen vraag: Ik heb zo juist 7360 geinstalleerd aangezien e.e.a probleem met draadloos met ZYXEL: Test bekabeld

 

1724200011.png

 

http://www.speedtest.net/result/1724200011.png

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels aantwoord op eigen vraag: Ik heb zo juist 7360 geinstalleerd aangezien e.e.a probleem met draadloos met ZYXEL: Test bekabeld

 

1724200011.png

 

 

 

 

Getest met DRAADLOOS:

 

1724257962.png

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook in ons dorp kan ik nu overstappen op VDSL2. Omdat ik 1,5km van de wijkcentrale zit geeft Telfort aan dat mijn nu haalbare 15MB niet zal verbeteren bij het afsluiten van een VDSL abbo.

 

Mensen die ervaring hebben met deze afstand naar de centrale?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de afstanden kloppen, heeft Telfort gelijk.

Vanaf ongeveer 1500 meter valt elk voordeel weg dat VDSL kan bieden.

Dan is zelfs het oude ADSL2+ sneller.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...