Ga naar inhoud


Fritz 7270 Internet Lampje blijft knipperen


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik heb een Fritz 7270 waar het internet lampje niet van wil stoppen met knipperen. Ik heb gisteren een Noors VOIP nummer toegevoegd voor inbellen en ben er inmiddels achter dat dit knipperen slaat op voicemail (indien toegestaan door provider).

 

Het probleem doet zich dus ook pas voor sinds het invoeren van dit nieuwe (extra) nummer.

 

Nu is het vreemde dat ik juist voicemail (antwoordapparaat) heb uitgeschakeld op alle mogelijke manieren...

 

Kan ik ergens in de Fritz dit knipperen uitschakelen? Ik zie wel mogelijkheden voor de INFO led, maar niet voor de Internet led.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, de 2e van links.

 

Deze:

 

61ce6.gif

 

Wat niet meer is dan dat er een voice mail bericht op 1 van de ingestelde internet telefoon diensten aanwezig is. Maar dit is niet zo dus ik denk een fout tussen de VOIP provider en de Fritz software. Wil het dus graag gewoon uitschakelen.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik al een paar x gedaan... ook gebeld... er zitten meerdere nummers op de phone.

 

Ik heb geprobeerd de Fritz haar antwoordapparaat in te schakelen en uit te schakelen en nu knipperen zowel Internet als INFO. :)

 

Heb net de box geboot, maar helaas. Nog even en ik heb een hele lichtshow.

 

Wat het allemaal nog vreemder maakt is dat mijn beide voip providers niet gebruik maken van een "live" antwoordapparaat/voicemail, maar de boodschap juist opnemen en per mail versturen.

 

Ik heb de INFO inmiddels uit.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij knippert nog steeds...

 

Zowel mijn VOIP providers gecontacteerd alswel de AVM helpdesk en niemand kan mij helpen.

 

Reddeloos verloren en voor eeuwig verdoemd tot onderwerping aan mijn relatie met het knipperlicht.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt denk ik de handleiding niet goed gelezen:

 

Addenendum:

 

Namens de Fritz! servicedesk verzoeken wij u gehoor te geven aan volgende oproep:

 

De Fritz!Box dient voor plezierige werking in een goed geventileerde afgesloten kast geplaatst te worden.

Er zijn namelijk zeer uitzonderlijke gevallen bekend waarbij de leds onophoudelijk en oncontroleerbaar duurzaam blijven knipperen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Duits forum las ik dat het invoeren van #97*1* op één van de aangesloten telefoons de MWI (message waiting indication) uit zou moeten schakelen... het lijkt me het proberen waard. :)

 

Die werkte niet, of ik doe iets verkeerds, zal straks even een vaste telefoon aansluiten ipv een dect.

 

Maar er moet inderdaad een lijst zijn met deze code's voor de Fritzen. Ik gebruik b.v. op mijn dreambox dat hij doorgeeft wanneer ik gebeld word en daarvoor moet ik ook zo een soort code invoeren.

 

Thx, ik ga eens achter die lijst aan!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...