Ga naar inhoud


Jaren problemen infobalk


nico2339

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds een paar jaar een Philips dsr 2211. Een terugkerend probleem is dat de infobalk (waarmee je kunt zien, wat er nu en straks op de diverse zenders te zien is) niet meer werkt. Ik heb eindeloos met Canal Digitaal gebeld ( a 15 eurocent per minuut), maar zij leggen het probleem bij de Philips software ontwikkelaars. En Philips legt de schuld bij Canal Digitaal. Iedere keer als ik de software probeer te downloaden (keuze 7, optie 3) krijg ik een foutmelding. Hoe los ik dit probleem op?

Bedankt voor het meedenken,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom op het Sat4all forum Nico.

 

Wat je probleem met je Philips 2211 decoder betreft heb ik geen kant en klare oplossing voor je.

Voor mij is dit nog een onbekend probleem met deze decoder ....

Misschien dat je eerst een nieuwe kanalenlijst in je decoder moet plaatsen om de download van nieuwe software in je Philips 2111 decoder te kunnen laden.

 

Zie voor het uploaden van een nieuwe kanalenlijst de bijlage.

update-philips-dsr2210-2211-2212.pdf

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je een niet werkende epg bedoelt ,de info balk krijg je alleen in beeld

als je hem op ander zender zet, met dan alleen op welke zender hij staat

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De info balk komt niet alleen tijdens het zappen in beeld.

Met de info toets van de afstandbediening kan je de info balk ook oproepen en met de + toets krijg je dan info over de lopende uitzending.

Het is dus niet alleen tijdens het zappen dat de info balk in beeld komt.

Gezien de omschrijving ga ik er dan ook vanuit dat het wel degelijk om de info balk gaat welke problemen oplevert.

Maar waarschijnlijk zal er ook wel met de EPG iets mis zijn, die valt regelmatig gewoon uit bij de SD decoders van CanalDigitaal

Een terugkerend probleem is dat de infobalk (waarmee je kunt zien, wat er nu en straks op de diverse zenders te zien is) niet meer werkt.

 

Waar Nico 2339 nog even naar kan kijken en wat mogelijk een oplossing bied is of de tijd goed staat van de decoder.

Als de tijd niet goed staat werkt de info en de EPG niet correct .....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...