Ga naar inhoud


Webradio plugin voor de 8500


Martijntje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Even voor de duidelijkheid, je moet dan wel je Rebox ombouwen naar een Octagon.

 

Is op eigen risico.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebox 8500 ondersteunt plugins dacht ik, dus dan zou dit zonder conversie moeten gaan.

 

Misschien kan TS het even nakijken zonder om te toveren naar 1028. Indien het niet goed gaat, moet ie maar gewoon de plugin verwijderen, en is er geen schade. Omzetten is, zoals je terecht aangaf, op eigen risico.

 

Maar, als ie even zoekt op "JANGO - by Holger.e Webradio Deluxe PlugIn" op het eerder vermelde forum, komt hij al een eind verder denk ik.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Googelen naar rebox ombouwen naar Octagon levert alleen op dat het kan NIET hoe het moet

Dan lees je niet goed. Vanaf hier (en verder) staat precies hoe het moet. Verder lijkt het me niet erg gepast om in drie verschillende draadjes (en meestal off-topic zoals hier) over hetzelfde te beginnen.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo Audioniek,

 

Je hebt helemaal gelijk.

Echter ik wist door jouw uitleg dat de resseller code veranderd moest worden.

Maar niet waar die veranderd moest worden.

Dat is het verschil met een expert als jij en een iemand die niets van deze materie weet maar wel iets wil leren.

Uitendelijk ontdekte ik dat de code op de changed ird die op de usb gaat veranderd moet worden.

Maar dat koste een paar dagen zoeken, en fout op fout.

uiteindelijk wel de Octagon 1028 op de Rebox met de sorgless bundel.

Maar die werkte niet goed want opnamens werden niet gedecodeert en met opstarten ook vaak CD kaart in en uit klikken om beeld te krijgen.

Updaten via internet ging ook niet ontvanger werd niet herkend door Octagon.

Hoe ik dat veranderen moet geen idee.

Eerst maar weer de Rebox FW terug gezet,is niet lelijker dan de octagon en werkt wel redelijk.

Maar Octagon zou voordelen hebben t-o-v- de REBOX fw.

Maar welke?

Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

De instelling voor de update-server is bij een Octogan firmware vanzelf goed, maar de server zelf is al een tijdje buiten dienst. De server wordt ingesteld bij de netwerkinstellingen. Er is ook een plugin-server die wordt ingesteld in het plugin-menu. Die server doet het wel.

 

Bij een RE-8500 zijn de verschillen tussen een Octagon firmware en originele Rebox bijzonder klein. Bij de oude modellen wordt de mogelijkheid toegevoegd om plugins te gebruiken, maar dat heeft de RE-8500 met Rebox firmware ook al. De enige reden die ik kan bedenken om de ontvanger in een Octagon te veranderen is het gebruik van plugins die alleen op een Octagon werken, zoals de laatste versie van de webinterface.

Blijft over: de afwijkende vormgeving van de menu's en dat is een smaakkwestie.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...