Ga naar inhoud


FTA na 2 jaar Entertainment Pakket?


CanalWim

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel het Entertainment Pakket en ben van plan dat op te zeggen na de 2-jaarscontractperiode. Volgens de regels moet ik de ontvanger en schotel weer inleveren. Wist ik en is begrijpelijk, maar doen ze dat ook echt? Ik bedoel, wat moeten ze met een door weer en wind geteisterde schotel?

Andere vraag, hoe kan ik inlevering voorkomen? Ik wil wel graag de FTA zenders houden (BBC etc.). Kan dat of ben ik gebonden aan het BasisPakket? Ik weet dat er vroeger een settopbox pakket was, maar die zie ik niet.

Het maakt mij niet uit dat ik ook geen NL1 2 3 meer kan ontvangen, want bij einde contract heb ik inmiddels Glasvezel (waarvan HD nauwelijks zichtbaar minder is dan van CD (Lijbrandt).

 

Maar de vraag is: Hoe kan ik op de goedkoopste manier mijn bruikleenapparatuur houden en alleen FTA kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon inleveren.

Voor minder dan 50 euro heb je al een redelijke FTA ontvanger.

 

Als je buurman je hark of weet ik wat ff leent wil je toch zeker ook dat ie 'm terug brengt.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk hoef je niks in te leveren hoor..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kom je wel de spullen in te leveren.

alleen de kaart en als je gekozen had voor een triplesat mag je deze houden, deze heb je voor 100 gekocht.

Er is altijd wel een monteur in de buurt die dan even een paar km om rijd om de spullen te demonteren.

Men haalt de triax weg en de decoder.

Bekabeling laat men liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...