Ga naar inhoud


Silvercrest Digitale HD satellietontvanger


astro iris

Aanbevolen berichten

Volgende week maandag 5/12, ligt in de winkel ###### een Silvercrest HD satelliet ontvanger voor 99,99 euro.

Is dat een een degelijk toestel? Is wel goedkoop.

Hier nog enkele technische gegevens. 3000 opslag zenders (weinig?). Aansluitingen Sat-ZF, CI-slot, HDMI-interface met HDCP, scart, usb 2.0,YPbPr, S/PDIF (coaxiaal) audio (R/L) en sat-ZF (loop through). Verder nog PVR-ready voor het direct opnemen van video en externe geheugenresolutie.

aangepast door satencom
Link naar winkel verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou mij er niet aan wagen, want onbekend? merk.

Dan kan je beter gaan voor Vu+ of Dreambox.

Voor beide ontvangers, is op diverse fora, heel veel ondersteuning.

Ook zijn deze eenvoudig te voorzien van andere software, incl. applicaties.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ astro iris,

Ik had deze morgen ook de folder in de bus - Indien u zinnens bent om met deze receiver TV-VL of CD te ontvangen zou ik deze niet aanschaffen - U zou er hoe dan ook nog een CI module moeten bij kopen (+ Card) met een kans dat het niet werkt - Testen in deze zaak is mijns inzien ook niet mogelijk.

Voor alleen FTA ontvangst kan u evt. de aankoop overwegen.

Succes.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,

 

Alleen voor FTA, anders "echt" merk kopen.

Can. Dİg. & TVV, hebben soms al moeite om hun eigen zenders goed werkend op hun goedgekeurde ontvangers te krijgen.

Voor ontvangst zonder problemen, koop een Linux ontvanger van bijv. Vu+ of Dreambox.

Bij deze heb je ook géén dure CI-module nodig.

 

En ken je deze uitdrukking nog?: "alle waar naar zijn geld".

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou wel handig zijn als het typenummer van de SilverCrest vermeld werd.

Ik moet me sterk vergissen maar volgens mij zijn er SilverCrest receivers welke overeenkomen met Comag.

Ik heb overigens goede ervaringen met zowel Comag als SilverCrest.

 

Groetjes

Ber

bersat

Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aankoop was niet voor mij persoonlijk, maar voor een vriend, die enkel naar de Engelse zenders op Astra 2 Eurobird wil kijken,als aanvulling op zijn kabelabonnement . Alvast bedankt voor de info.

 

ik heb al enkele jaren een 'Silvercrest' FTA sat ontvanger van de ********. ik kocht dit aan als aanvulling van mijn digicorder om naar de tientallen BRITSE zenders te kijken op

28E ASTRA/EUROBIRD. het is de 100 Euro beslist méér dan waard (=slechts de éénmalige prijs van 2 maanden internet en digitale tv abonnement!)

aangepast door ceesv
Winkelnaam verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...