Ga naar inhoud


RTI Core V1.5 -> v1.5.3


D_liver

Aanbevolen berichten

En weer terug naar 1.4, nog steeds hetzelfde probleem; na een minuut of 2 stop cccam (en de box ook), het lijkt erop dat de kaartlezer plots stopt. Er zat een Ziggo kaart in, ik heb er twee, een recente, die herkent cccam niet (tot versie 1.4 wel) en de oude stopt na 2 minuten.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verder: Heb Mediacenter geupdate maar ik zie geen verbeteringen. Sommige DVD iso's veroorzaken nog steeds een crash.

Sommige DVD iso's gaan stotteren. Kan nog steeds nergens in spoelen (DVD, .ts, etc). Rest is zelfde als 1.4.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele hanger / freezer gehad. Doet het prima!

Echter nu hij de hele nacht uit is geweest start hij niet met beeld/geluid op. Moet hem rebooten om aan te krijgen. Net als RSI 0.2.

 

(null)

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing welke nu werkt:

Ik kijk/luister (ook radio) via hdmi.

Eerst de versterker aan en 4 seconde later de Azbox.

Dan gaat het goed. Zal mijn Harmony met een wachtstand programmeren.

 

(null)

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkele hanger / freezer gehad. Doet het prima!

Echter nu hij de hele nacht uit is geweest start hij niet met beeld/geluid op. Moet hem rebooten om aan te krijgen. Net als RSI 0.2.

 

(null)

 

Klopt, even een aanvulling, als de box uit standby gehaald wordt dan doen de problemen zich voor.

Na een boot werkt alles idd prima. Maar daar zit ik niet op te wachten om iedere keer de box te moeten booten, was bij originele ook en was blij dat dat verholpen was in E2, tot nu dus.

 

Dan nog een vraag; bij mij komt cccam niet op (na een boot) zolang er een kaart in de lezer van de box zit. cccam meld gestart te zijn maar is dat niet (ook boxip:16001 is niet bereikbaar). De kaart MOET uit de box en de cam herstarten (of opnieuw booten) om cccam gestart te krijgen. Daarna mag de kaart erin en werkt deze ook. Gek genoeg werkt de kaart wel als de box uit standby komt.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harmony ge-update. Ik heb nu een opstartvertraging en volgorde van opstarten bij de AZBox ingesteld van 4500 ms. Dit werkt prima!

Eerst gaat versterker aan, hierna eventueel TV en 4500 ms later de AZBox. Dan heb ik dus geluid en/of beeld via HDMI. Enige nadeel hiermee is dat je de Harmony ook die tijd op de AZbox moet richten (nou ja, toevallig kan ik hem op een tafeltje laten liggen, je moet er alleen niet voor gaan lopen :) .

Ik zal de Abox etc een uur uitlaten staan en kijken of het hierna nog steeds goed werkt.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb RTi 1.5.3 ook erop gezet (met alle fixes), en moet zeggen, blij verrast! Ik kwam van Git24-08 omdat ik die versie prettig vind.

 

- Volume werkt nu naar behoren

- Terugkeren vanuit MediaCenter werkt weer, beeld op TV kanalen

(dit waren de 2 voornaamste redenen waarom in bleef bij Git24-08, daar werkte dit ook)

 

- Opgenomen bestanden met Git24-08 spelen af op 1.5.3, soepel.

- Bijna al m'n films worden netjes via MC afgespeeld, vanaf NAS (DVD-ISO, divx, mpeg, avi)

- Teletekst werkt nu ook goed

- Led's werken (ach ja, leuk...)

- De nieuwe Az-glass skin is erg mooi, had altijd de beyonce skin, maar ik ben even over om te zien of deze bevalt.

- Als ik in Git24-08 naar radio-mode ging, dan stotterde het geluid. Een paar keer zappen tussen radiostations verhielp dit. In RTi 1.5.3 heb ik dit gedrag nog niet gezien, meteen goed geluid.

- Over het algemeen voelt deze image soepel en stabiel aan. Ik raadde Git24-08 aan voor huiskamergebruik, maar deze 1.5.3 is een echte verbetering daarop (RTi core 1.4 niet!)

 

Nog te testen:

- streaming naar android tablet (werkt in Git24-08 probleemloos)

- DVB-T (tuner wordt herkent, nog geen kanalen gescand)

 

Tot zover goed werk van het team, nog ff geen reden voor de ME ;)

aangepast door Ribbe82

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dan toch wel maf he? Ik heb geen problemen met 1.4 en met 1.5.3 wel, enige verschil ik heb een P-HD+

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij in 1.4 dan niet dat de volumeslider haast niets doet, terwijl je um volledig bediend?

Ja dat wel, maar wbt tv kijken is dat het enige wat niet werkt.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...