Ga naar inhoud


RTI Core V1.5 -> v1.5.3


D_liver

Aanbevolen berichten

Ja dat wel, maar wbt tv kijken is dat het enige wat niet werkt.

En terugkeren vanuit MC resulteerde in zwart beeld, met reboot als enige uitkomst. Dus daarom was 1.4 geen verbetering tov Git24-08. 1.5.3 kent deze problemen niet.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben zeer tevreden hiermee, geen problemen gezien, behalve dat bij doorspoelen van de interne speler de zaak vastloopt met de cijfertoetsen.

Maar met de mc loopt het goed met doorspoelen etc. Met de geadviseerde skin duurt zappen slechts 3-4 tellen i.p.v. 7, dus klasse, blijf voorlopig bij deze fw. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist heb ik RTi 1.5.3 geïnstalleerd op mijn Premium HD+. Ook Kerni-HD1 heb ik direct er op gezet. Alles functioneert en ik heb geen vastlopers gekregen. Bij eerder E2 images blijft bij mijn ontvanger soms het beeld stilstaan tijdens het zappen tussen HD zenders. Dit gebeurt in deze image ook maar niet consequent. Ziet er goed uit, ga de komende dagen kijken hoe de Fw bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt steeds slechter te gaan met die RTI images; omdat ik niks meer vanaf 1.5.x (voldoende) werkend meer krijg hier ben ik terug gegaan naar 1.4, die loopt hier al sinds die uit is en nu plots na al die werken kwam er ineens weer een oude bug boven, geluid gaat hakkelen en valt na verloop van tijd uit. Erg teleurstellend allemaal. :cry: :cry:

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee of de makers van RTI (en RSI) meelezen op dit forum? Als ik zie wat ze in de laatste paar maanden hebben neergezet, heb ik wel hoop dat het de komende maanden goed kan gaan komen met de RTI versie en daaropvolgend de RSI versie. Mijn complimenten voor de teams! Als zij er niet waren geweest was opensat allang uitgerangeerd geweest denk ik. ;)

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals getest met 1.5.3. Nu via TS-panel cccam 2.3.0 geïnstalleerd, nu loopt deze wat langer. Soms een hele avond, soms veel korter. Ik zie dat de box nu de HDMI uitgang niet echt uitschakelt, scherm (LG) blijft aan een geeft geen 'no signal'. Audio loopt niet altijd sync. Enkele malen heen en weer zappen helpt. Zenderlijsten uit 1.4 of lager geven fouten, sommige satellieten zijn dan niet beschikbaar. Ik kan er niet enthousiast van worden. Hopelijk al deze ellende opgelost met een volgende update.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals getest met 1.5.3. Nu via TS-panel cccam 2.3.0 geïnstalleerd, nu loopt deze wat langer. Soms een hele avond, soms veel korter. Ik zie dat de box nu de HDMI uitgang niet echt uitschakelt, scherm (LG) blijft aan een geeft geen 'no signal'. Audio loopt niet altijd sync. Enkele malen heen en weer zappen helpt. Zenderlijsten uit 1.4 of lager geven fouten, sommige satellieten zijn dan niet beschikbaar. Ik kan er niet enthousiast van worden. Hopelijk al deze ellende opgelost met een volgende update.

Ik heb met cccam 2.3.0 dezelfde ervaring, versie 2.2.1 loopt echter wel goed. Blijkbaar heb je een premium, er zit een bug in de image waardoor het hdmi video signaal niet uitschakelt maar alleen een zwart blok weergeeft. Audio sync probleem heb ik nog niet gehad, speel geluid over een AV-Receiver. Heb je de RSI 0.3 versie al geprobeerd? Via de blauwe knop zijn zowel cccam als de nieuwste zenderlijsten te installeren. In deze versie zijn ook al wat patches meegenomen die in de RTI 1.5.3 nog moeten worden geïnstalleerd.

Vind persoonlijk de RSI 0.3 versie wel een luxe hoor. Alles binnen een kwartiertje geïnstalleerd. :)

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch ook de .ipk op een USB stick zetten. Deze dan in de AZbox plaasten en dan komt er een popup menu met de melding of je de extensies wil installeren.

Als je meerdere .ipk's op de stick hebt staan moet je een groen vinkje laten staan voor die plugin welke je wil installeren. Die je niet wil instaleleren moet het groene vinkje weg.

Na het drukken op OK gaat hij deze installeren. Voor de zekerheid even een reboot en dan kan je de plugin eventueel vinden voor gebruik onder de blauwe knop.

Indie je een CCam.ipk geinstalleerd hebt moet je deze nog activeren Blauwe knop - Camd Manager.enz.

 

Dit alles zo even uit het hoofd.

aangepast door putemmer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...