Ga naar inhoud


Waarom nog geen IPv6 adres voor www.sat4all.com ?


grunnsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Onze providers hebben er nog genoeg voor de consumenten, maar dat geldt niet voor Azië. Die mensen moeten van IPv6 gebruik maken, dus de servers in Europa en Amerika waar zij mee willen communiceren moeten ook IPv6 adressen er bij gaan krijgen.

 

Dan moet Michel nog gewoon ff wachten met het Aziatische gedeelte van het forum :)

aangepast door ProXar

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Michel heeft toch wel humor. Nou staat er plotseling een mooie link van RIPE met "are you IPv6 ready" onder aan het forum :D :D . En dan niet alleen met info voor consumenten, maar ook voor bedrijven en organisaties met een web server.

aangepast door grunnsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wij zijn ook IPv6 ready.

Dat wil nog niet zeggen dat we het ook al gebruiken. Dat heeft momenteel zoals ik eerder al schreef momenteel nog meer nadelen dan voordelen.

 

Die banner komt overigens van google, dus beschuldig mij niet onterecht van het hebben van een gevoel voor humor :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel hier mee, dat bij sommige nog niet alles probleemloos werkt, Bij sat4all is het wel oke maar bijvoorbeeld mij mij nog niet. Zo bedoel ik het.

 

Ik weet niet of het bij Sat4all ok is. De server van Sat4all staat bij een provider die al wel het nodige voorbereid heeft, maar het is nog nooit geprobeerd om IPv6 aan te zetten op de server van Sat4all. We weten dus niet of alles ok is bij Sat4all.

 

Verder weet ik niet wat jij al gedaan hebt aan IPv6, of wat je er aan zou kunnen doen. Maar wat jij schetst is simpel gesteld dat Michel op jou wacht, en jij op Michel. en zo wacht iedereen op iedereen bij de invoering van IPv6, en dat schiet niet op. Dat is ook de kern van mijn verschil van mening met Michel.

 

Ik heb wel IPv6 draaien, dus ik zou aan mijn kant kunnen zien of Sat4all met een IPv6 adres goed functioneert, en Michel zou kunnen zien of alles aan zijn kant goed functioneert. Maar Michel voelt er nog niet voor om dat te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...