Ga naar inhoud


Storing NED1,2 en 3 SD kanalen


sathopper

Aanbevolen berichten

Net tijdje op rtl4sd wat emm updates gehad, schakel net terug naar ned1,2,3 sd = zwart beeld!

Blijkbaar heeft CDS wat foute updates de deur uitgedaan, het zal wel weer overwaaien ;)

 

In de bijlage logging emm updates die deze toestand veroorzaakten.

emmupdatesgeenbeeldned123sd.zip

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mensergerjeniet en dan,vooral nu, naar cds.

Daar zitten ze te vaak verkeerde code's door te geven en op hun website (als die al te bereiken is) staat tot op heden nog niets over de storing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er meer die er last van hebben dat Ned1,2 en 3 SD niet meer te decoderen zijn sinds vanmiddag.

 

Mijn 2 kaarten hebben het probleem en mijn vader ook!

 

Canal Digitaal storingslijn is niet te bereiken op Zondag.

 

Ik heb sinds vanavond (zondag 11 dec.) ook problemen met de ontvangst van Ned. 1,2,3 en SBS6. Ik heb 3 kaarten waarvan ik met de 2 extra kaarten die zenders niet ontvang. Als het geen storing is, dan vermoed ik dat CD de extra kaarten van €2,50 per maand minder aantrekkelijk wil maken zodat klanten een 2e of 3e volledig abonnement gaan nemen. Dat zou buitengewoon onverstandig zijn van CD, want de 2e en 3e kaarten worden dan ingeleverd en men neemt steeds de 1e kaart mee naar de TV waar men naar kijkt.

aangepast door Gerard 76
emailadres verwijderd,of je moet graag spam willen....
Link naar reactie
Delen op andere sites

schotel1010.jpg 12 december 2011 : Geen beeld op Nederland 1/2/3

 

Op zondagmiddag 11 december tot ongeveer 20.00 uur heeft een deel van onze klanten last gehad van een storing op de kanalen van Nederland 1, 2 en 3. Uiteindelijk werd besloten de codering tijdelijk op te heffen en het signaal voor deze kanalen 'vrij' te verzenden. Vanaf dat moment kon iedereen weer Nederland 1, 2, en 3 bekijken. Vandaag volgt er verder onderzoek naar de storing. Voor wie geen beeld had, onze welgemeende excuses.

 

 

Bron: website Canal Digitaal

aangepast door Dagoe

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...