Ga naar inhoud


Welke Belgacom abonnee helpt met een tijdelijk @skynet.be e-mail adres?


Kowalski

Aanbevolen berichten

@Big fellow,

Of ze nog fax transfers doen weet ik niet, maar ik weet wel dat dns.be kortgeleden overgestapt is op een transfercode systeem zoals we dat ook al langer kennen van de authorisatiecode bij .nl domeinnamen. Je kunt dan een domeinnaam in 1 keer direct verhuizen zonder dat er aanvullende bevestigingen per e-mail nodig zijn.

Ik weet hoe belangrijk het is dat de e-mailgegevens altijd kloppen en ben daar zelf altijd nauwkeurig mee. Echter dit is een erfenis van een vorig bedrijf waarvan deze gegevens helaas verwaarloosd zijn.

Ik heb overigens nog contact gehad met dns.be en ze hebben de tip gegeven om direct met de registrar contact op te nemen (dus niet via de tussenpersoon). Ze zijn verplicht om de gegevens bij te werken, dus even afwachten of het via deze weg wel wil lukken...

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas is de domeinnaamtransfer nog steeds niet gelukt. De molens draaien in België blijkbaar niet zo snel (of ze hebben vakantie). Daarom doe ik hier nog een laatste wanhopige oproep:

Welke Belgacom abonnee is zo vriendelijk om mij helpen met het ontvangen van een e-mail op een tijdelijk ...@skynet.be adres ?

(Hoe je een e-mail alias aanmaakt, zie hier).

 

Omdat voor niets de zon opgaat, kan ik je als tegenprestatie dan aanbieden:

- 1 jaar gratis webhosting

- 1 jaar gratis een domeinnaam naar keuze

- Gratis licentie McAfee Internet Security 2012

Dit aanbod is geldig tot 31 december 2011.

Neem dan a.u.b. contact met mij op via een persoonlijk bericht.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...