Ga naar inhoud


Welke Belgacom abonnee helpt met een tijdelijk @skynet.be e-mail adres?


Kowalski

Aanbevolen berichten

Hallo,

Is er hier een Belgacom abonnee die tijdelijk voor mij een e-mail adres kan aanmaken zoals naam@skynet.be ?

 

De reden is dat ik een domeinnaam probeer te verhuizen. De eigenaar heeft de domeinnaam jaren geleden met een skynet.be e-mail adres geregistreerd dat nu niet meer in gebruik is, en de huidige domeinnaambeheerder kan of wil dit niet aanpassen.

Ik ben er nu al enkele dagen mee bezig en heb ook al contact gehad met Skynet/Belgacom maar het is allemaal moeilijk, moeilijk... :sick:

 

Maar als iemand voor mij de benodigde alias of pop3 box kan aanmaken (en eventueel een forwarding naar mij kan instellen) dan zou ik erg geholpen zijn, zodat ik de transfercode van de domeinnaam kan aanvragen. Het gaat er alleen om dat ik de benodigde transfercode op dit e-mail adres ontvang. Daarna kan de alias of pop3 box meteen weer verwijderd worden.

 

Neem in dat geval even contact op via een persoonlijk bericht, dan stuur ik je het benodigde skynet.be e-mail adres.

Bij voorbaat dank voor eventuele reacties. :)

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vraag ook even om de juiste bewijzen dat het domein hem echt toebehoort. Anders faciliteer je mogelijk nog domeindiefstal ;)

Vraag ook even om de juiste bewijzen dat het domein hem echt toebehoort. Anders faciliteer je mogelijk nog domeindiefstal ;)

 

Uhhhhhh

 

het gaat hier om een e-mail adres het domain is skynet.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag ook even om de juiste bewijzen dat het domein hem echt toebehoort. Anders faciliteer je mogelijk nog domeindiefstal ;)

Jazeker behoort de domeinnaam tot de rechtmatige eigenaar. De naam van de persoon staat in het dns.be register en er draait ook reeds een website op van deze persoon. Ik zal de bewijzen overleggen indien je dat wilt.

Een laatste mogelijkheid is via legal@dns.be als de verhuizing op deze manier niet meer gaat lukken. ;)

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pukje,

 

Excuses dat het niet helemaal duidelijk overkomt, ik zal het wat uitgebreider uitleggen...

 

De domeinnaam is in de vorm van "bedrijfsnaam.be". De eigenaresse heeft deze domeinnaam in 2004 geregistreerd via een klein ict bedrijf die dit weer via via uitbesteed heeft. Daarbij heeft ze een e-mailadres gebruikt dat ze destijds bij skynet.be had, en dat adres staat nu dus in de dns.be registry.

 

De eigenaresse heeft mij opdracht gegeven de domeinnaam en website naar mij toe te verhuizen. Intussen is de eigenaresse met haar bedrijf verhuisd en ook niet meer bij Belgacom/skynet, maar ze heeft helaas het e-mail adres niet laten aanpassen in de registry. Dit e-mail adres is belangrijk voor het ontvangen van de transfercode, nodig om de domeinnaam te kunnen verhuizen.

Dit e-mail adres aanpassen is dus schijnbaar erg moeilijk bij dit ict bedrijf. Dit zou eigenlijk in 5 minuten met een druk op de knop moeten kunnen, maar daar ben ik dus al dagen mee bezig om dat daar voor elkaar te krijgen...

 

Als ik dus tijdelijk e-mail kan ontvangen op dit oude skynet.be e-mail adres dan kan ik de verhuizing van de domeinnaam alsnog voltooien, voor deze klant welke rechtmatig eigenaar is van de domeinnaam. Via dns.be kun je zoiets ook regelen via de juridische afdeling maar ik wou eerst de weg van de minste weerstand proberen te bewandelen...

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doet dns.be geen fax transfers? Dus een fax sturen met de benodigde informatie op het briefpapier van het bedrijf (eigenaar van het domein) met de nieuwe gegevens / email adres?

Dit is trouwens een van de redenen dat je jaarlijks wordt herinnert aan het bijwerken/controleren van je domeinnaam houder gegevens.... En altijd handig om niet hetzelfde adres te gebruiken voor houder/technical/admin contact ;) .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...