Ga naar inhoud


Rechtzaak Joran van der Sloot live op internet


leo1949

Aanbevolen berichten

Joran van der Sloot staat voor de tweede keer voor de Peruaanse rechter in de zaak rond de moord op Stephany Flores.

Volg hier de zitting.

 

De 2e link is een live blog in het nederlands.

 

http://www.rtl.nl/co...stream/insb.xml

 

http://www.rtl.nl/(/...roces-joran.xml

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij had bekend las ik ergens. Daardoor krijgt hij strafvermindering. Ze mogen er van mij best 10% vanaf halen. 30 of 27 jaar of 10 jaar. Ik denk niet dat hij er daar ooit nog uit komt.

 

Hij vond zichzelf wel heel zielig, want hij vond dat de hele wereld tegen hem was...

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

onderschat deze gewiekste crimineel niet, hij weet dat Nederland binnenkort een uitleveringverdrag met Peru gaat ondertekenen. dan komt Joran naar Nederland en zoals we de rechtstaat Nederland kennen loopt hij over 5 jaar weer vrij. dus...... onderschat hem niet.

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

onderschat deze gewiekste crimineel niet, hij weet dat Nederland binnenkort een uitleveringverdrag met Peru gaat ondertekenen. dan komt Joran naar Nederland en zoals we de rechtstaat Nederland kennen loopt hij over 5 jaar weer vrij. dus...... onderschat hem niet.

 

Ondanks dat je helaas gelijk hebt betreffende de veelal softheid van het rechtssysteem in NL, denk ik persoonlijk dat hij zo een publiek figuur is geworden dat NL een behoorlijke flater gaat slaan als ze het zo ver laten komen. Daarnaast ligt het er maar net aan wat er in dit verdrag wordt opgenomen. Peru zou kunnen zeggen dat in moordzaken b.v. er geen uitlevering plaats vindt.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

onderschat deze gewiekste crimineel niet, hij weet dat Nederland binnenkort een uitleveringverdrag met Peru gaat ondertekenen. dan komt Joran naar Nederland en zoals we de rechtstaat Nederland kennen loopt hij over 5 jaar weer vrij. dus...... onderschat hem niet.

En dan? NL heeft toch een uitleveringsverdrag met de VS? Ook al zou hij hierheen komen en over een aantal jaar vrij rondlopen, kan hij dan uitgeleverd worden aan de VS? Daar hebben ze namelijk ook nog wat voor hem in petto.

aangepast door quattro

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan? NL heeft toch een uitleveringsverdrag met de VS? Ook al zou hij hierheen komen en over een aantal jaar vrij rondlopen, kan hij dan uitgeleverd worden aan de VS? Daar hebben ze namelijk ook nog wat voor hem in petto.

 

Volgens mij levert NL geen onderdanen uit?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de familie v d Schoor heeft vele concties en kennis bij het OM, waarom ontsprong hij iedere keer de dans, waarom werd hij toen dan niet aande VS uitgeleverd, nee, dit miezerige manneke is over een paar luttele jaren weer vrij man, of pa Flores laat hem "netjes opruimen" for a few dollars more.

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij levert NL geen onderdanen uit?

 

ja Nederland levert dus wel onderdanen uit aan de VS. Denk nog maar aan de kapper uit Amersfoort.

Begin jaren tachtig nog geleerd op school welke mensen kunnen niet worden uitgeleverd: Nederlanders. Dat is dus ergens in de loop van de tijd veranderd.

Wat ik zelf een hele slechte zaak vind. Als de VS jou of mij wilt hebben, dan krijgen ze het gewoon voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar net als in het rijk der dieren van George Orwell zijn niet alle dieren gelijk, als u begrijpt wat ik bedoel

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd, vind ik ieder woord dat aan deze persoon wordt besteed, overbodig.

 

Laat ze hem daar maar 30 jaar houden. Als hij dat overleeft, mag hij door naar de VS. Opgeruimd staat netjes. Maar misschien komt het niet eens zover dat hij naar de VS gaat...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij hangt...

 

28 jaar cel voor Van der Sloot

 

 

Joran van der Sloot is zojuist door de Peruaanse rechtbank veroordeeld tot 28 jaar cel wegens de roofmoord op Stephany Flores. Ook moet hij de familie van Flores 200.000 Soles betalen' date=' wat bijna 59.000 euro is. Na zijn vrijlating zal hij onmiddelijk het land uitgezet worden.

 

Van der Sloot, die de daad bekend had in de hoop op strafvermindering, verdwijnt dus voorlopig achter tralies in het Zuid-Amerikaanse land. De moeder van Natalee Holloway, Beth, zei eerder deze week al dat ze hoopte op een straf van dertig jaar, en dat het leven van Joran een hel wordt. Zijn advocaat had om strafvermindering gevraagd, mede omdat Van der Sloot aan een posttraumatische stress-stoornis zou lijden.

 

Vooralsnog is die hel er nog niet voor Joran. Eerder vandaag werd bekend dat hij in zijn cel onder meer beschikt over een iPhone met internet, een 42 inch LCD-tv en een Blu-Ray-speler. Mocht hij, zoals de [i']Telegraaf[/i] begin dit jaar meldde, overgeplaatst worden vanuit de Castro Castro-gevangenis naar de Challapalcagevangenis, dan zou het wel eens afgelopen kunnen zijn met het luxeleventje wat hij nu blijkbaar heeft. Joran leek aangedaan door het vonnis.

 

Hij zal nu eerst zijn straf in Peru moeten uitzitten, en vervolgens vermoedelijk worden uitgeleverd aan de VS, die hem willen vervolgen wegens oplichting van de familie Holloway.

 

Van der Sloot heeft aangegeven zich het recht voor te behouden in beroep te gaan tegen de straf.

 

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/crime/2012/01/28-jaar-cel-voor-van-der-sloot

 

Die zien we nooit meer terug.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...