Ga naar inhoud


Power Saving aan of uit


Luud

Aanbevolen berichten

Ik heb een Rebox 8000 hd/pvr en die hangt aan een NAS. Als ik opnames van tv programma's wil maken doet hij dat niet.

Er staat mij iets van bij dat dat met de Power Saving stand te maken zou hebben.Klopt dat?

In het verleden had ik er een USB-device aanhangen en dat werkte goed, De Power Saving stond toen op "aan" en dat werkte goed.

Maar nu de Rebox aan een NAS hangt via een netwerk kabel niet. Is de Power Saving stand hier debet aan?

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het schijnt soms te helpen als je de box een vast IP-nummer geeft i.p.v. deze via DHCP te verkrijgen.

 

Ik had overigens hetzelfde probleem en als volgt opgelost :grin: , zie http://www.sat4all.com/forums/topic/319183-re-8000-probleem-met-timer-opname-icm-nas/

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Júrgen,

Ik wist dat ik er iets over gelezen had op dit forum.

Ik ga ze alle twee uitproberen ik heb de laatste FW erop staan dus misschien is de bug nu weer verholpen.

Bedankt.

 

P.S. Heb je mijn PM aan jouw al gelezen ?

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie. Ik heb het intussen uit geprobeerd en het maakt inderdaad niets uit. Daarom heb ik de powersaving maar weer aangezet.

Alle kleine beetjes helpen immers!!!

 

Luud.

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luud, zou het niet kunnen dat er op je NAS een functie 'Wake-up on lan' niet aangevinkt/aangezet is?

 

Indien ik je goed begrijp lukten je opnames wel toen je op een USB schijf opnal; maar sinds je je ANS gebruikt lukt dit niet meer omdat je Rebox de schijf niet vindt? Dus lijkt me dit mogelijk wel een oorzaak te kunnen zijn.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste De_Perre en de rest.

Het maakt inderdaad niets uit. Misschien ligt het aan de FW versie maar het werkt nu naar behoren. Er staat nu de laatste Applicatie Versie RE v1 09.90 op en daar werkt alles goed.

Bedankt iedereen.

Luud

Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device,

Aston Wamba311

Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...