Ga naar inhoud


"Extra" (zwarte) smartcard activeren via 'mijn canaldigitaal' vraag


Gast thejack

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmiddag een extra kaart gehaald als aanvulling op mijn familyHD+Film1 pakket.

 

Als ik de stappen doorloop via 'mijn canal digitaal', dan kom ik steeds uit bij een productselectie waar ik een pakket moet kiezen.

(tegen de normale tarieven).

 

Klopt dat ? En moet ik hier hetzelfde pakket kiezen als mijn hoofdkaart ?

 

Of gaat er gewoon weer eens wat mis :)

 

Dank voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb eens nagekeken, als je in "mijn canal digitaal' bent heb je rechts onder "zenderpakket" de keuze om om een "extra kaart te activeren".

 

http://www.canaldigi...egistreren.aspx

 

Of is het daar dat je telkens het pakket moet invullen want heb het zelf nog niet gedaan.

 

Onder de homepage van "mijn canal digitaal" heb je ook nog rechts onder "zenderpakket"

de keuzemogelijkheid "korting 2e/3e zenderpakket". Misschien dat dat je kan helpen hopelijk..

 

Best daar ook eens naar toe surfen.

 

Groeten,

 

Pieter

aangepast door Pieter-Brugge

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat afgelopen week ook gedaan heb een extra kaart gekocht en op mijn canal digitaal geactiveerd .als je in het menu extra kaart zit geeft hij gewoon aan >alleen mislijdende vind ik dat als je entertainment pakket hebt je 2,50 bij moet betalen per maand. Maar er wordt geen woord gerept over de 5,00 van de hd kanalen die je hebt .maw 2e en 3e kaart als je hd zenders hebt en entertainment pakket 7,50 pm per kaart extra .Dat zie je pas als je de kaart aan het activeren bent dat je nog 5 euro exra moet betalen voor de hd kanalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat afgelopen week ook gedaan heb een extra kaart gekocht en op mijn canal digitaal geactiveerd .als je in het menu extra kaart zit geeft hij gewoon aan >alleen mislijdende vind ik dat als je entertainment pakket hebt je 2,50 bij moet betalen per maand. Maar er wordt geen woord gerept over de 5,00 van de hd kanalen die je hebt .maw 2e en 3e kaart als je hd zenders hebt en entertainment pakket 7,50 pm per kaart extra .Dat zie je pas als je de kaart aan het activeren bent dat je nog 5 euro exra moet betalen voor de hd kanalen

 

Dit klopt als je een nieuwe ORANJE kaart in bezit hebt.

TS heeft het echter over een zwarte kaart en daar kan je alleen SD kanalen van het Set Top Box pakket mee bekijken.

Als tweede kaart kan je dus errug weinig met de oude seca2 (zwarte) kaart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thejack: laat je niet van de wijs brengen:-) Die kaart die je hebt gekocht is goed. Een extra kaart van CD is zwart/wit en daar staat 'Extra kaart' op. Deze is alleen onder een oranje/witte kaart te registreren. Het klopt dat je 7,50 per maand kwijt bent voor extra kaart + HD kanalen. Je kunt ook een oranje/witte kaart als extra kaart koppelen maar deze kaarten zijn in aanchaf een stuk duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra 2e of 3e zwarte kaart heb ik nog niet gezien.

Wel een grijze en een blauwe extra kaart, er moet EXTRA KAART op staan.

Ik doe er maar een plaatje bij, dat zegt meer dan woorden...

 

Overigens zijn deze kaarten alleen als 2e en 3e kaart te gebruiken als je een oranje hoofdkaart bezit.

Een oranje kaart is zowel als hoofdkaart of als 2e kaart te gebruiken.

CanalDigitaal_Extra_Smartcard Grijs.jpg

CanalDigitaal_extrakaart_Blauw.gif

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart-Grijs, tis maar hoe je het bekijkt:-) in elk geval is het de linker op je miniatuur afbeeldingen

 

Je bent beter af met een Oranje kaart.

In 2e hands worden die heel voordelig aangeboden en ze hebben als plus punt dat ze ook als eerste kaart te gebruiken zijn.

Voor de garantie op de kaart maakt het niet uit, de kaart is verzekerd tegen verlies en diefstal en defect als je er een betaald abonnement op hebt.

Bovendien is er over de kleur dan geen discussie mogelijk.

 

Een zwarte kaart is namelijk een seca2 kaart, en die is niet bruikbaar als 2e kaart ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45 waar baseer jij je informatie op? Die extra kaart is beslist GEEN Seca2 kaart! Alleen TS heeft het over een oude zwarte kaart gehad, zowel de topicstarter als ehvwheelboy hebben het over een aangeschafte extra kaart. 100% zijn dit SECA3 kaarten; heb er zelf ook 2 in bezit.

aangepast door PosiXX
Link naar reactie
Delen op andere sites

de oude zwarte kaart had al vervangen moeten worden...

echter kun je die middels bijbetaling van 15 euro laten vervangen en personaliseren op je adres en naam

dan ontvang je een tweede orange nieuwe seca3 kaart

 

bel hun dan ben je sneller af dan die site zelf te bestuderen.

ciao

 

Mijn kennis heeft ook nog zo`n zwarte kaart en kijkt nu nog de sd kanalen. Hij wil ook een HD ontvanger aanschaffen om dan een abbo te nemen bij CD.

Kan hij dan voor 15 euro een nieuwe kaart daarvoor krijgen...kopen?

Te gek eigenlijk dat er voor moet worden betaald na al maandelijks jaren betaald te hebben....

* Dreambox 800 HD
* Dreambox 800 SE

* Zgemma h1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...