Ga naar inhoud


opzeggen abonnement


astro iris

Aanbevolen berichten


Inderdaad smoking en heel dat Mobistar is geen haar beter met z'n gecastreerde box. Wie daar ook maar durft om een abbo te nemen ontneemt zichzelf al meteen het recht om ooit te klagen over sat-tv. De klachten staan ruim uitgemeten over het internet te lezen en wie daarna toch durft is een (zelfcensuur) :P

 

PS. Heb jij op "gebruikersbasis" niet een andere nick? Komt door die foto van de Ultimo. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaanderen zegt me niets meer, Europa is al wat anders.

Heb nu SKY-D & CANAL + genomen, en dat op mijn hardware naar eigen keuze, goede hulp gehad van een bekwame vakman, en dat loopt als een trein.

En er is meer op komst in de nabije toekomst, zeker als film liefhebber nu al een knappe aanwinst hier, en alle movies met originele engelse taal in Dolby Digital.

Dus stop met huilen over die irritante vlaamse zooi, en kijk eens verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaanderen zegt me niets meer, Europa is al wat anders.

Heb nu SKY-D & CANAL + genomen, en dat op mijn hardware naar eigen keuze, goede hulp gehad van een bekwame vakman, en dat loopt als een trein.

En er is meer op komst in de nabije toekomst, zeker als film liefhebber nu al een knappe aanwinst hier, en alle movies met originele engelse taal in Dolby Digital.

Dus stop met huilen over die irritante vlaamse zooi, en kijk eens verder.

Dat is natuurlijk u persoonlijke keuze.

Thuis kijken ze toch graag naar de vlaamse zenders. Zelf zou ik eventueel ook gerust zonder vlaamse zenders kunnen.

maarja we zijn tenslotte een gezin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlaanderen zegt me niets meer, Europa is al wat anders.

Heb nu SKY-D & CANAL + genomen, en dat op mijn hardware naar eigen keuze, goede hulp gehad van een bekwame vakman, en dat loopt als een trein.

En er is meer op komst in de nabije toekomst, zeker als film liefhebber nu al een knappe aanwinst hier, en alle movies met originele engelse taal in Dolby Digital.

Dus stop met huilen over die irritante vlaamse zooi, en kijk eens verder.

2 abbo's dat moet nogal geld kosten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...