Ga naar inhoud


opzeggen abonnement


astro iris

Aanbevolen berichten

Ziezo de kogel is door de kerk. Met wat pijn in het hart :( heb ik deze week mijn abonnement bij TVV opgezegd en de domiciliering stop gezet.. Hiervoor had ik 4 redenen.1 veranderde familiale omstandigheden, 2 ik kijk graag voetbal en die had ik niet bij TVV, 3 ook heeft mijn sd decoder voorgoed de geest gegeven en mijn andere oude @sat decoder leest mijn kaart niet, 4 ik had al Belgacom tv in huis ( met voorlopig nu nog voetbal). Zodoende was de keuze gauw gemaakt. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik niet kon klagen over TVV en het zou best kunnen, indien er ook voetbal te zien zou zijn op TVV, dat ik in de toekomst terug een abonnement neem. Verder blijf ik free to air satelliet kijken, via Hotbird,Astra 1,2 en 3 en ook deze lijst volgen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi heb je misschien een voorbeeld brief?

 

ik heb dit kort en bondig gehouden voor die bende klojos

 

Beste,

 

ik wens per direct mijn abbo opzeggen bij TVVlaanderen,daar jullie niet in staat zijn een volwaardig pakket aan te bieden zoals het in het begin werd aangeboden

Ik betreur het dat ik na 3 jaar dit moet doen,maar nu ga ik naar de concurentie voor een breder aanbod en zonder beelduitval

aangepast door thierry
  • Like 1

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit kort en bondig gehouden voor die bende klojos

 

Beste,

 

ik wens per direct mijn abbo opzeggen bij TVVlaanderen,daar jullie niet in staat zijn een volwaardig pakket aan te bieden zoals het in het begin werd aangeboden

Ik betreur het dat ik na 3 jaar dit moet doen,maar nu ga ik naar de concurentie voor een breder aanbod en zonder beelduitval

Had ondertussen mijn brief al verzonden. Maar ge spreekt van concurentie?Waar neem je dan een abbonoment

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ondertussen mijn brief al verzonden. Maar ge spreekt van concurentie?Waar neem je dan een abbonoment

 

Kaartje van de buren mischien :grin:

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...