Ga naar inhoud


wie heeft cccam config ziggo regio 1111


Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken.

 

Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft.

 

Daarvoor verder in het andere topic.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken.

 

Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft.

 

Daarvoor verder in het andere topic.

 

Mvg,

 

Michel

 

krijg de box echt niet aan het werk hoor. ook op de vrij te ontvangen kanalen heb ik na het laden van een complete zenderlijst geen beeld

 

wat doe ik verkeerd dan? ben er al een nacht mee bezig en het lukt me maar niet beeld te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan je andere topic te zien wordt je kaart gewoon gelezen en zal dan waarschijnlijk ook werken, maar heb je nog geen zenders gevonden en dan valt er ook niets te kijken.

 

Je zult eerst de zenders in je box moeten krijgen. Er is altijd wel een test- of infozender die ook zonder kaart beeld geeft.

 

Daarvoor verder in het andere topic.

 

Mvg,

 

Michel

 

zelfs de fta kanalen worden niet weergegeven michel. de kabeltuner zal toch niet defect zijn?

hij moet dit toch gewoon kunnen weergeven zonder kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb je de receiver verkocht en die werkte 100% met de software die er op stond.

 

Als het goed is stond hij ook nog op het UPC test kanaal toen je hem kreeg. Tot ik hem uitschakelde had ik daar ook beeld op. De tuner was dus goed.

 

Zet er VTI 4.1 op en test nog eens. De symbolrate die ziggo gebruikt is geloof ik 6875 en de meeste zenders zitten op QAM64.

Aangezien ziggo voor zover ik weet geen NIT gebruikt moeten alle gegevens kloppen, anders vind je niets.

 

Ik zal iemand vragen z.s.m. een screenshot te maken van de instellingen voor het zoeken op één transponder in jouw gebied.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je de receiver verkocht en die werkte 100% met de software die er op stond.

 

Als het goed is stond hij ook nog op het UPC test kanaal toen je hem kreeg. Tot ik hem uitschakelde had ik daar ook beeld op. De tuner was dus goed.

 

Zet er VTI 4.1 op en test nog eens. De symbolrate die ziggo gebruikt is geloof ik 6875 en de meeste zenders zitten op QAM64.

Aangezien ziggo voor zover ik weet geen NIT gebruikt moeten alle gegevens kloppen, anders vind je niets.

 

Ik zal iemand vragen z.s.m. een screenshot te maken van de instellingen voor het zoeken op één transponder in jouw gebied.

 

Mvg,

 

Michel

 

reeds de nieuwe vti geinstalleerd en alle mogelijke tunerconfig settings geprobeerd maar nog steeds kan hij niet 1 kanaal vinden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dus zoeken met

 

freq: 803000

SR: 6875

QAM: 64

FEC/Inversie: Auto

 

en:

 

freq: 356000

SR: 6875

Netwerk ID: 01111

 

Moet lukken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus zoeken met

 

freq: 803000

SR: 6875

QAM: 64

FEC/Inversie: Auto

 

en:

 

freq: 356000

SR: 6875

Netwerk ID: 01111

 

Moet lukken.

 

Mvg,

 

Michel

 

Michel ook met deze settings krijg ik geen zender gevonden. ik ga me nu toch echt afvragen of de tuner niet defect is... ik ben er al 8 uur mee bezig en heb nog niet eens nederland 1 kunnen vinden.

 

kabels vervangen, aansluiting in de muur gecontroleerd, weer nieuwe kabels, openpli, vti, blackhole, alle mogelijke tunerconfig geprobeerd....ik word er een beetje moe van. hij zou toch op zn minst nederland 1 moeten kunnen vinden?

aangepast door klapkonijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...