Ga naar inhoud


wie heeft cccam config ziggo regio 1111


Aanbevolen berichten


Michel ook met deze settings krijg ik geen zender gevonden. ik ga me nu toch echt afvragen of de tuner niet defect is... ik ben er al 8 uur mee bezig en heb nog niet eens nederland 1 kunnen vinden.

 

kabels vervangen, aansluiting in de muur gecontroleerd, weer nieuwe kabels, openpli, vti, blackhole, alle mogelijke tunerconfig geprobeerd....ik word er een beetje moe van. hij zou toch op zn minst nederland 1 moeten kunnen vinden?

 

Je moet een handmatige scan doen:

 

freq 369000

sr 6875

 

Soms een paar keer herstarten,gaat soms moeilijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke box heb je klapkonijn? want ik ben zelf met een box 2 dagen bezig geweest, om alle zenders te kunnen vinden, zelfs andere tuner erin hielp niet.. het gaat dus hier zo te zien om ziggo 1111 dat heb ik ook. na lang klooien is het mij wel gelukt. krijg alleen bepaalde hoge freqs niet (transponder waar NED2 HD op zit ergens in freq 800..)

 

Edit: alles wat iedereen hier gepost heeft, werkte dus bij mij ook niet..

 

En nog een edit:

 

schijnbaar is dit de box: vu+uno zegt mij helaas niks, maar zover ik zag is dit ook een enigma2 box? kan je hier gemini 510 opzetten? zo ja dan kan ik je wel helpen :)

aangepast door Tweak
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aan jouw advies heeft hij niet veel of niets want hij heeft geen dreambox maar een VU+ en daar kan geen gemini op. De image maakt ook helemaal niets uit want op de eerder genoemde frequenties moet je zenders kunnen vinden anders is er iets anders mis.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke box heb je klapkonijn? want ik ben zelf met een box 2 dagen bezig geweest, om alle zenders te kunnen vinden, zelfs andere tuner erin hielp niet.. het gaat dus hier zo te zien om ziggo 1111 dat heb ik ook. na lang klooien is het mij wel gelukt. krijg alleen bepaalde hoge freqs niet (transponder waar NED2 HD op zit ergens in freq 800..)

 

Edit: alles wat iedereen hier gepost heeft, werkte dus bij mij ook niet..

 

En nog een edit:

 

schijnbaar is dit de box: vu+uno zegt mij helaas niks, maar zover ik zag is dit ook een enigma2 box? kan je hier gemini 510 opzetten? zo ja dan kan ik je wel helpen :)

 

Als jij de Ziggo kanalen wel werkend hebt op een E2 ontvanger??

Waarom post jij voor hem jouw werkende settingslijst dan niet even??

Dat scheelt zoeken op misschien voor hem verkeerde Frequenties.....en vanaf die stap weet die in ieder geval of zijn tuner OK of NOK is..

 

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De zenderlijst heeft weinig zin als de tuner softwarematig niet goed geconfigureerd is of aangestuurd wordt.

 

Ik heb die box met VTI of met Pli image opgestuurd, dat weet ik niet meer zeker, maar ik weet wel dat ik voor versturen op UPC een full scan gedaan heb en toen alle zenders gevonden heb en op de testzenders beeld had.

 

Ik heb hiervoor wel alle (QAM) zoekopties aangezet en NIT aangevinkt.

Zonder die opties vond hij in eerste instantie niets, maar dat is natuurlijk ook weer helemaal provider afhankelijk.

 

Ik weet vrij zeker dat hij voor niets een nieuwe tuner gekocht heeft want die tuner was gewoon OK, zat correct ingebouwd en werkend in de box en en die gaat echt niet kapot door het opsturen met PostNL.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenderlijst heeft weinig zin als de tuner softwarematig niet goed geconfigureerd is of aangestuurd wordt.

 

Ik heb die box met VTI of met Pli image opgestuurd, dat weet ik niet meer zeker, maar ik weet wel dat ik voor versturen op UPC een full scan gedaan heb en toen alle zenders gevonden heb en op de testzenders beeld had.

 

Ik heb hiervoor wel alle (QAM) zoekopties aangezet en NIT aangevinkt.

Zonder die opties vond hij in eerste instantie niets, maar dat is natuurlijk ook weer helemaal provider afhankelijk.

 

Ik weet vrij zeker dat hij voor niets een nieuwe tuner gekocht heeft want die tuner was gewoon OK, zat correct ingebouwd en werkend in de box en en die gaat echt niet kapot door het opsturen met PostNL.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ik heb zowel in vti als pli image helemaal geen nit functie kunnen aanvinken. Mag je mij vertellen waar dat zit in de image.

Alle mogelijke opties aangevinkt en op alle banden laten zoeken.

Inmiddels al een week bezig geweest om nederland1 te kunnen vinden,echter zonder resultaat.

Het is wachten op de nieuwe tuner die dingen kan gaan uitsluiten.

gr mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenderlijst heeft weinig zin als de tuner softwarematig niet goed geconfigureerd is of aangestuurd wordt.

 

Ik heb die box met VTI of met Pli image opgestuurd, dat weet ik niet meer zeker, maar ik weet wel dat ik voor versturen op UPC een full scan gedaan heb en toen alle zenders gevonden heb en op de testzenders beeld had.

 

Ik heb hiervoor wel alle (QAM) zoekopties aangezet en NIT aangevinkt.

Zonder die opties vond hij in eerste instantie niets, maar dat is natuurlijk ook weer helemaal provider afhankelijk.

 

Ik weet vrij zeker dat hij voor niets een nieuwe tuner gekocht heeft want die tuner was gewoon OK, zat correct ingebouwd en werkend in de box en en die gaat echt niet kapot door het opsturen met PostNL.

 

Mvg,

 

Michel

 

Dit klopt niet? ik heb juist problemen met mijn enigma2 box (800c) dat hij bepaalde transponders niet kan scannen..

 

gooi ik een complete zenderlijst erin dus boeketten en services voila werkt het. maakt niet uit hoe je tuner dan staat ingesteld.. maar UPC werkt

anders als Ziggo ik heb ook PLI erop gehad, niks aan tuner ingesteld via dreamboxedit zenderlijst erop gegooid voila beeld.. dit kan hij het beste proberen

 

Oh ja, met de 500C heb ik het ook NOOIT werkend gekregen om zenders te zoeken via het menu, moest altijd met cables.xml op ziggo netwerk.. 1111

aangepast door Tweak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit klopt niet? ik heb juist problemen met mijn enigma2 box (800c) dat hij bepaalde transponders niet kan scannen..

 

gooi ik een complete zenderlijst erin dus boeketten en services voila werkt het. maakt niet uit hoe je tuner dan staat ingesteld.. maar UPC werkt

anders als Ziggo ik heb ook PLI erop gehad, niks aan tuner ingesteld via dreamboxedit zenderlijst erop gegooid voila beeld.. dit kan hij het beste proberen

 

Oh ja, met de 500C heb ik het ook NOOIT werkend gekregen om zenders te zoeken via het menu, moest altijd met cables.xml op ziggo netwerk.. 1111

 

 

Dat heb ik allemaal al geprobeerd, maar mischien kan jij me die juiste bestanden even mailen.

Toch raar dat ik geen zender gevonden krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ook direct op het aansluitpunt ook geen ontvangst.

 

frequentie: 356

inversie:auto

symbole rate::06875

modelatie 64-qam

feq:auto

 

tunerconfig:

nid:1111

frequentie scan stapgroote: 01000( kan ik ook niet lager instellen)

 

Ook als ik cables xml in ect/tuxbox plaats en een kabel scan maak op limburg west 1111 en met een kanalenlijst via dreamboxedit krijg ik geen beeld.

 

Ik ben er al een week mee bezig. wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...