Ga naar inhoud


wie heeft cccam config ziggo regio 1111


Aanbevolen berichten

Even een "blonde" vraag??

Je hebt wel met een andere ontvanger??/CI in je tv kanalen gevonden??

 

@Michel..

Voor mijn DM800SE werkte het met de zenderlijst wel op het UPC netwerk..ik heb geen enkele instelling gedaan in het tuner menu.

 

Gr.Kimadi

 

ik heb ook een humax staan, die heeft als ik er de kaart insteek binnen 10 seconden beeld(met dezelfde aansuiting)

Link naar reactie
Delen op andere sites


frequentie: 356

inversie:auto

symbole rate::06875

modelatie 64-qam

feq:auto

 

tunerconfig:

nid:1111

frequentie scan stapgroote: 01000( kan ik ook niet lager instellen)

 

Ook als ik cables xml in ect/tuxbox plaats en een kabel scan maak op limburg west 1111 en met een kanalenlijst via dreamboxedit krijg ik geen beeld.

 

Ik ben er al een week mee bezig. wie kan me helpen?

 

Dan lijkt er idd wel iets in je software/hardware niet goed. want een kanalenlijst met dreamboxedit moet wel werken, als je gewoon een recente van hier pakt van code 1111 moet je toch wel op een kanaal beeld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het bijna niet durven te vragen maar is de kabel wel goed, en op de goede aansluiting, aangesloten?

 

kabel is goed aangesloten , toch is het me nog steeds niet gelukt om beeld te krijgen

heeft er iemand een recente zenderlijst van ziggo regio 1111? en cabels xml?

 

is er aub iemand van de geleerde heren die mij zou kunnen helpen? het moet toch mogelijk zijn om ziggo te ontvangen op een vu+uno.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit in gebied 1111 dan zo?

Maar het kan ook in de toekomst gebeuren, je kan de frequenties allemaal nog een keer invoeren met qam265 ernaast. Dan scannend hij ze allebei :). Voor als ze het doorvoeren.

 

Nee in gebied 1111 is dit niet het geval...

 

zie: http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml

 

ik heb nu eindelijk ook alle zenders :) bij mijn ouders rechtstreeks op AOP laten scannen en voila.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kabel is goed aangesloten , toch is het me nog steeds niet gelukt om beeld te krijgen

heeft er iemand een recente zenderlijst van ziggo regio 1111? en cabels xml?

 

is er aub iemand van de geleerde heren die mij zou kunnen helpen? het moet toch mogelijk zijn om ziggo te ontvangen op een vu+uno.

 

Lees deze berichten eens, oplossing door een FPGA upgrade voor de VU-UNO http://www.sat4all.com/forums/topic/319464-probleem-met-zenders-zoeken-fastscan/page__view__findpost__p__2048738

 

misschien lukt het dan wel om kanalen te scannen.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...