Ga naar inhoud


rebox website niet bereikbaar


hhh

Aanbevolen berichten

Als ik de tijdelijke website van rebox wil benaderen krijg ik de mededeling dat deze website niet meer beschikbaar is. Ik weet dat men bezig was met een verandering van de website maar ook de tijdelijke is nu niet bereikbaar. Neem aan dat de firma nog wel bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bij mij werkt het prima in Firefox.

Misschien je cache eens legen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie helemaal geen website? Is deze tegenwoordig veranderd? Krijg een melding dat de website helemaal niet meer beschikbaar is?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie helemaal geen website? Is deze tegenwoordig veranderd? Krijg een melding dat de website helemaal niet meer beschikbaar is?

 

Zie volgende site: www.televisio.nl/rebox/

 

Is een tijdelijke site.

Ziggo instap abo

Visiosat Bisat + 4x Alps LNB A1-A2-A3-HB FTA

VU+ Solo 4k

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik bij google rebox.tv intik is het de eerste link.

 

Rebox - tijdelijke website

 

www.rebox.tv/

Dit is de tijdelijke website van Rebox BV. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan onze nieuwe website om klanten, dealers en groothandels nog beter te ...

 

 

http://www.rebox.tv/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik bij google rebox.tv intik is het de eerste link.

 

Rebox - tijdelijke website

 

www.rebox.tv/

Dit is de tijdelijke website van Rebox BV. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan onze nieuwe website om klanten, dealers en groothandels nog beter te ...

 

 

http://www.rebox.tv/

Dit is weer de normale URL. Gisteren werkte deze URL niet en kreeg je een foutmelding van Your Hosting. Schijnbaar hebben ze de site vandaag weer op de oude url aangemaakt.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...