Ga naar inhoud


2 monitors, maar verschillende achtergrond mogelijk?


joker55

Aanbevolen berichten

Beste;

 

Ik heb via mijn videokaart de mogelijkheid om 2 monitors aan te sluiten, en dat heb ik ook gedaan.

via instellingen vullen ze mekaar aan, en ik kan icoontjes schuiven van de linker, naar de rechter, en vv........heel mooi.

maar ze hebbeb dezelfde achtergronden (bureuablad)

 

is het mogelijk om de linker een ander bureuablad te geven dan de rechter?

als ik naar instellingen ga, en iets anders kies, veranderen ze beiden.......

 

ik gebruik win-xp pro

 

bvd

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die mogelijkheid is er niet standaard..... je kunt wel 2 achtergronden aan elkaar plakken natuurlijk (naast elkaar)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals winwiz al aanhaalt is zelf een achtergrondafbeelding aanmaken de enige oplossing.

 

Stel je gebruikt resolutie 1024x768 op je beide schermen.

Dan ga je op zoek naar twee achtergronden met die resolutie.

Met bijvoorbeeld photoshop maak je een afbeelding van 2048x768 en plaats je de beide gekozen achtergronden naast elkaar in de nieuwe afbeelding.

Opslaan als .jpg en en instellen als bureaublad.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nooit gebruikt maar dat komt omdat je nu maar 1 dashboard hebt. Je kan ook volgens mij ook kiezen voor 2 dashboards. Dan lopen die niet in elkaar over maar je kan dan wel weer kiezen op welk dasboard een programma verschijnt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aan elkaar plakken van 2 plaatjes deed het (lees: werkte) bij mij niet!

 

Er zijn wel programma's die het voor je kunnen regelen en daar ging het goed mee (nu niet meer geinstalleerd staan). Er zijn ook achtergronden te downloaden die al voor een dubbele achtergrond gemaakt zijn. Ze zijn dan allebei niet het zelfde maar het loopt wel mooi door (daar ging het mij nou om).

 

Moet ik toch maar weer eens doen... zo'n doorlopend achtergrondje nemen. Sinds mijn laatste verse installatie van Win7 (reden was een SSD) eigenlijk niet meer gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is meer dan voldoende software te vinden die je toestaan om twee achtergronden op de beide monitoren te plaatsen

 

Heb er tijden gebruik van gemaakt, gewoon omdat het leuk is.

 

zoek ff met google

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...