Ga naar inhoud


OpenRSI!!!!!!!!!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten


Erg goed dat een team zo bezig is. Helemaal te gek.

Ik draai nu RTI 1.6 met CCcam (kabel, geen satelliet) en die bevalt goed. Blijft heel af en toe hangen en moet dan booten.

Ik heb de hdd losgekoppeld daar ik het mediacenter niet gebruik, ik gebruik hiervoor mijn NAS icm een Boxee mediacenter.

Waarom zou ik de versie RTI 1.6 "moeten" veranderen naar deze Openpli versie? (en dan bedoel ik "moeten" natuurlijk niet dwingend, wil eigenlijk weten waarom deze Openpli beter/anders zou zijn).

Ben benieuwd, maar nogmaals helemaal te gek dat er een team bezig is met deze box!!

aangepast door zonnig

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowww. Mijn azbox nog eens uit het stof vandaan getrokken, de RSI erop gezet, MGcamd laten connecten naar mijn oscam server en is net zo'n super zapper als mijn vuduo.

Good work guys.

Zal oscam eens gaan testen op de azbox, eens kijken of ie stabiel blijft, heb al xtrends et5000 gedaan, na wat testen en instellen blijven deze ook stabiel, de vu heb ik al stabiel, nu de azbox nog...

CCcam is history ;)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze nu ook al een tijd op mijn Me draaien, eerst ff een kernel update gedaan in boot-0 en daarna meteen de image erop in boot-3.

Helemaal geweldig, wel ff de keymap van pingflood erop gezet omdat hier de remote functies beter van zijn ingedeeld.

De laatste Unstable 1.20 Oscam 6500 erop en de box werkt geweldig, zijn goed bezig die mannen.

1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2

1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox

BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na diverse malen gewisseld te zijn van kernel en de nieuwe image eindelijk wlan hier nu nog ff kijken of het gaat werken.

 

Thanks

 

 

Ik blijf hier het ene na het ander groene scherm krijgen en kan zo niet een instelling opslaan, zeer frustrerend had hier met spaze team echt geen last van dus wat kan er fout zijn gegaan of zijn er meer mensen met dit probleem?

 

Heb de kernel van januari en de laatste rsi image voor de azbox hd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze werkt alleen op de azbox me? of ook op de oude vertrouwde?

 

Nu nog alleen voor de Me, op de achtergrond wordt al getest en gewerkt voor deze plugin op de 1e generatie Azbox E2 ontvangers.

Deze komt er dus zeker wel, :P

1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2

1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox

BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na diverse malen gewisseld te zijn van kernel en de nieuwe image eindelijk wlan hier nu nog ff kijken of het gaat werken.

 

Thanks

 

Wat ik ook probeer ik krijg de wlan functie niet aan de gang met deze image, welke kernel ik ook probeer.

Verder toch nog redelijk veel bugs in de image dus terug naar spaze 2.2. gegaan die uitstekend werk verricht.

 

even afwachten wat de nightly builds gaan opleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...