Ga naar inhoud


OpenRSI!!!!!!!!!!!!!


verwijderd

Aanbevolen berichten


ik zie helemaal niks bij de RSI website, zal er wel uit liggen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt weer downloaden bij de RSI site

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wil de website op het nieuwe domein ook niet meerwerken. Op een w7 machine, met Norton Internet Securtity en Internet Explorer 9, komt de website een kort moment in beeld om vervolgens te melden: de pagian kan niet gevonden worden. Weg website.... Als ikde website open in Google Chrome gaat het wel gewoon goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hierbij dan mijn enthousiaste posting over deze image, want ik kan niet anders zeggen dan dat dit wel een hele grote stap vooruit is !

Sinds ik dus de juiste kernel heb geplaatst loopt die Azbox als een zonnetje. Hij zapt ongeveer zoals de oudste generatie 800HD ontvangers, en dat is ruim voldoende voor een prettig gebruik.

Ook op de nog oudere Elite (bij mijn vader) heb ik hem nu draaien. Ik kan nu wel stellen dat deze ontvangers echt op niveau komen met andere Enigma2 boxen (al heeft het dus allemaal wel erg lang geduurd, maar het wachten wordt nu beloond).

 

Enkele opmerkingen:

 

De pauli Neutrino plugin crasht als je de Neutrino afstandsbedienings instellingen wilt kiezen (gele toets), maar ik heb middels user-defined keymap wel alles ingesteld gekregen. Ik zag ook dat de pauli-plugin uit de download feed gehaald is, dat is waarschijnlijk vanwege de incompatibiliteit gedaan, maar ik meld hierbij dus dat het wel werkt middels de blauwe toets. Ik heb dus nu de OK toets om de kanalenlijst op te roepen en kan zappen met de omhoog/omlaag toetsen. Veel fijner en normaler, vind ik.

 

Ik kan nergens vinden hoe ik de draadloze Wifi adapter kan selecteren. Kan dit misschien alleen tijdens de eerste installatie Wizard ? Hoe kan ik nu achteraf alsnog de Wifi adapter werkend krijgen ?

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie image inderdaad, helaas merk ik nog steeds dat opnames afspelen stopt na 20-30 sec. Een bug ook aanwezig in rti 1.6.0.

Installeer ik nu iets verkeerd of moet dit met nieuwe opnames verholpen zijn?

 

Heb eerst de kernel geflashed met azup2.1.6, daarna de image zelf.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu inderdaad de mogelijkheid om de Wifi adapter in te regelen en te activeren, maar ondanks alle instellingen krijgt hij geen verbinding met de router. Ik heb alles nog eens compleet opnieuw geflasht met de build van 18/3, helaas mocht ook dit niet baten. Heb twee accespoint geprobeerd, een met WEP en een met WPA2 codering. Wifi verbinding lukt mij dus nog niet met deze image.

 

Verder zeer tevreden en chapeau voor iedereen die zich hiervoor heeft ingezet !

 

@ Michel, een nieuwe test met je ME voor een update van de review zou nu wel op zijn plaats zijn. Hier wordt je echt wel een stuk enthousiaster over, vermoed ik.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo M_Z

 

Blij om te horen dat je ook zeer positief bent nu.

Kijk het is meestal een kwestie van blijven proberen en dan komt uiteindelijk alles goed.

De aanhouder wint altijd!!!!

 

Hou de ontwikkelingen maar goed in de gaten het gaat nu helemaal goed komen. ;)

Trouwens de MOF versie was ook prima om mee te werken vergeleken met alle andere OFW.

 

Groet en veel plezier met spelen.

 

Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...