Ga naar inhoud


ET6000 instellen om ET9x00 te bekijken en bedienen


Rico H

Aanbevolen berichten

Ik heb een et9000 in de woonkamer en ben daar zeer tevreden over. Nu overweeg ik een et5000 of et6000 te kopen voor de slaapkamer die ook zal worden verbonden met mijn netwerk.

 

Op dit forum las ik dat het mogelijk zou zijn opnames op de harde schijf van de et9000, ook op de et5000 of et6000 in de slaapkamer te bekijken zouden zijn.

- wat moet je precies instellen zodat je dit werkend krijgt ?

- kun je dan ook vanuit de slaapkamer ook timers voor de et9000 aanmaken en wijzigen ?

 

Bij voorbaat dank

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Ok, maar werkt dit (altijd) betrouwbaar en zijn er nog zaken die misschien niet werken?

Kun je boven dus gewoon timeropnames regelen, 2 opnames tegelijk doen terwijl je boven en beneden iets anders kijkt ?

Ik las al dat timeshift op de 2e niet altijd werkt maar dat dit is op te lossen met een usb geheugenstick

 

Moet je een goed en stabiel netwerk hebben, zoniet welke problemen kun je verwachten ?

Ik ben nl van plan boven, net als beneden waar dit goed werkt, internet via zo'n internet stopkontaktstekker te regelen.

 

Groet,

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt dit perfect met een VU-duo (zonder coax) op de slaapkamer en een ET9500 in de woonkamer.

Als netwerk gebruik ik de AV200 stopkontaktstekker.

Enorm handig is de "remotestreamconvert" plugin, hiermee kan je hele kanaallijsten van uw master-box overzetten naar je slave box !

Verder heb ik in beide boxen de NFS-share van de andere box als favoriet gezet.

Partnerbox gebruik ik niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...