Ga naar inhoud


ET 6500 geen beeld


Ligfietsen

Aanbevolen berichten

Hallo, een vraag

Ik heb net een nieuwe et 6500 gekocht en ik heb het volgende probleem. Ik heb de zenderlijst van CD gedownload, staat er mooi op, maar ik heb geen beeld op de gecodeerde zenders. Al de FTA zenders werken wel. Op de ontvanger staat open pli 4.0. Wat zie ik over het hoofd. Ik heb een officieel abonnement met bijbehorende kaart en die werkt prima in mijn andere ontvanger.

Help...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier een stick met de cccam 2.3.0, maar ik krijg hem niet op de ontvanger. Dit kan toch via de usb aansluiting, of niet? eerst ontvanger achteraan uit, stick vooraan insteken, ontvanger weer aan, channel up knopje 10 sec inhouden, ontvanger weer uit, stick eruit, ontvanger weer aan. Juist of niet? Ik ken er niet veel van, zoals je wel zult merken, maar ik moet ergens beginnen denk ik maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cccam zit gewoon in de feefd. Druk menu op de AB , (volg verder op tv scherm) plugins, druk groen (downloaden), ff wachten op de lijst (feed), kijk onder softcams, selecteer Cccam 2.3, bevestigen met ok.

Cccam wordt nu geïnstalleerd.

Box in afsluitmenu herstarten.

 

Grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteindelijk gelukt. Via usb aan de voorkant lukt me niet. Netwerk maken met de laptop en ethernetkabel lukt ook niet. Als ik dan een netwerkscan doe geeft hij aan dat het ip adres niet bevestigt is en de nameserver ook niet. Uiteindelijk eens geprobeert met de ethernetkabel die naar mijn router gaat, zonder laptop ertussen, toen lukte het wel en kon ik via de plugins de softcam downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...