Ga naar inhoud


Decoder vindt de kaart niet


Vandepotgerukt

Aanbevolen berichten

Na het flashen met OsLink van de 6071RayhTecV3.12gbuild3 firmware met kanalenlijst van Johan45 werkte alles perfect. Maar een heel vervelend iets gebeurt met de regelmaat van de klok: Als ik de decoder inschakel kan hij de kaart niet lezen (TVV). Alles uitzetten even wachten en nogmaals proberen is geen zekere oplossing. Soms moet ik het tot 5 maal doen. Ik vraag mij af of er nog meerdere mensen zijn die met dit euvel te kampen hebben. Eens het toch werkt heb ik regelmatig beelduitval met hetzelfde resultaat: Hij leest de kaart niet als ik naar het menu 6: geldigheidsduur abonnement ga.

 

Heeft nog iemand te kampen met dit euvel(tje)?

 

Vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Vandepotgeruktx

 

Naar mijn mening is dit geen software probleem maar een hardware probleem.

Vermoedelijk maakt de chip van je kaart geen goed contact met de contactpunten van de kaartlezer.

Het probleem wil wel eens over zijn als je de chip voorzichtig schoonmaakt met een gummetje.

 

Wat je absoluut niet moet gebruiken is een schuurmiddel, daar maak je meer mee kapot dan dat je lief is..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ook ik heb een 5816/23 een goede ontvangst groene balk via pos 7/1 aanwezig

maar leest de kaart niet

wel eenmaal gelukt alle zenders te updaten ontvanger uit en met afstandbediening aangezet en hij begon automatisch programma lijst te updaten.

hij ziet het kanaal wel maar geeft het net vrij zegt steeds steek smartcard in plaats 1 en er zit een nieuwe aangemelde oranje kaart in, ook op pagina 5 wat weergeeft wat je abonnement is is leeg (geeft aan steek kaart erin maar kaart zit erin)

van canal +

wie kan mij verder helpen zo heb ik er niets aan hij geeft geen zenders vrij

alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...