Ga naar inhoud


Kaartwisseling


gsm

Aanbevolen berichten

Pasgeleden nog een seca 2 kaart kwijtgeraakt, netjes na een week een vervangende kaart ontvangen. Maar helaas een mooie glimmende zwarte seca 2 kaart.

Daar hebben ze volgens mij nog stapels van liggen.

Ik vraag me af wat ze zullen doen met alle 1,50 2e/3e kaart doen. Niemand zal daar een basispakket van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als er genoeg seca2 kaarten defect gaan of verloren raken zijn ze snel door de oude voorraad seca2 kaarten heen.

Voor zover ik weet krijg je nu al en nieuwe seca3 kaart toegestuurd als je oude seca2 kaart defect is.

De seca2 kaart is ook erg gevoelig voor wisselende spanning op de chip.

Een spannings verschil van minder dan 1.5 volt sloopt de kaart al.

Oorzaak is meestal een oude decoder met een oude voeding die de spanning niet goed meer regelt.

Maar meestal raakt de chip defect doordat de contacten van de kaartlezer inslijten op de chip.

Gebruikers met een decoder thuis en op de camping weten dit uit ervaring omdat daar de kaart veel verhuist van thuis naar de camping en weer terug..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

STBP heeft gen mogelijkheid om een 2e of 3e kaart bij te kopen werd mij verteld. Is dat zo ?

Want als ik het nu zo lees bij El Renegate dan is het wel mogelijk.

 

Ik verwacht dat de SECA 2 kaart nog wel even werkt en er zullen wel zat kaarten defect raken in het aankomende jaar.

Dan zien we wel wat ze toesturen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK dus je kan hem dan niet meer activeren voor de Ned kanalen ?

Wist ik niet. Ik dacht dat die altijd bleef werken op de Ned kanalen net zoals BVN alleen voor BVN hoef je hem niet te activeren maar de Ned kanalen wel mar in dit geval kan die dus niet meer geactiveerd worden begrijp ik.

Goed om te weten, bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ el renegrade

 

Ik schreef het al in mijn vorige bericht.

De seca2 kaart wil men vanaf, hier kan geen hoger en duurder abonnement op afgesloten worden.

Dit gaat ook op voor de 2e en 3e seca2 kaarten.

Heb je namelijk een Entertainment of een Top abonnement dan kan je voor 2,50 een familiepakket op je 2e of 3e kaart krijgen mits dit een seca3 kaart is.

Met een Seca2 1e kaart en een 2e en 3e seca2 kaart is alleen een Set Top Box pakket mogelijk.

Je 1e kaart zal dus altijd een seca3 kaart moeten zijn omdat je geen 2e en 3e kaart kan registreren met een Set Top Box abonnement op je hoofdkaart.

Je komt alleen in aanmerking voor een 2e en 3e kaart met Set Top Box abonnement als je hoofd abonnement minimaal Basis pakket is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...