Ga naar inhoud


Open bericht aan TV Vlaanderen


DreamboxFreak

Aanbevolen berichten

Geachte medewerkers van TV Vlaanderen,

 

Recent kreeg ik een sms'je dat er nog een bepaald bedrag dient voldaan te worden om tot de definitieve afsluiting van mijn abonnement te komen.

 

Ik verzoek jullie een brief te sturen met daarin het nog verschuldigde bedrag, referentienummer en rekeningnummer. Pas dan zal ik overgaan tot het betalen van de openstaande kost. Jullie aanvaarden ook geen e-mailtje of sms'je om abonnementen stop te zetten, wel ik verwacht geen sms'je met daarin het verschuldigde bedrag. Temeer omdat jullie contactcenter me de afgelopen weken meermaals heeft gecontacteerd en blijkbaar niet de persoon aan de lijn had die ze zelf dachten op te bellen. Wie zegt dus dat ik deze keer wél het juiste bericht ontvangen heb dat voor mij bestemd is?

 

Het had eenvoudig geweest als ik een afzender onder dit bericht zou zetten. Helaas pindakaas. Ik doe nu net hetzelfde als jullie met het sms'je.

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als iedereen met zulke onzin berichten gaat beginnen???

Stuur een aangetekende brief of bel ze op, wat denk je hiermee te bereiken?

Wij weten totaal niet waar het over gaat of wat er speelt of wie er gelijk heeft en eerlijk gezegd kan mij het ook weinig interesseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt is dat ik wel mijn brief voor het abonnement stop te zetten aangetekend moet opsturen, dat hun callcenter in de soep draait en ik meer telefoontjes krijg voor iemand anders dan voor mezelf maar dat ze dan wel een sms sturen met een tegoed. Mijn tegoed of het tegoed van andere personen voor wie ze me ook al lastig gevallen hebben?

 

En verder: lezen wat er staat Bartje!

SAT: momenteel niets meer 😞

Kabel: Telenet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je een oplossing wilt voor je problemen zal je toch met ze in gesprek moeten gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...