Ga naar inhoud


Smartcard werkt zonder upgrade?


Pijpie

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je uitleg, de startdatum is 7 april toen heb ik hem voor het eerst in de SMT gestopt. Wat ik nu van je begrijp is, dat de einddatum niet belangrijk is en de kaart een proef abo zou kunnen zijn en dan moet stoppen op 7 of 8 mei. Ik zal het melden als dat zo is want anders betaald er iemand voor deze kaart en moet ik gaan uitzoeken wie die weldoener dan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gisteren 25 april is de kaart gestopt met de ontvangst van de betaalde zenders, heb de status nog gecontroleerd en die bleek niet te zijn gewijzigd. Ik kan nog steeds geen relatie ontdekken tussen de start en einddatum op de kaart en de echte einddatum. Het zal dus wel een bug zijn geweest in de kaart of in de ontvanger. Mijn derde officele kaart is nu ingezet voor de muziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Toen ik in het VUmc lag heb ik mijn KPN ontvanger op mijn eigen TV aangesloten i.p.v. de belachelijk duur abonnement te hebben afgesloten op "Patiëntline", de oplichters.

 

Mijn kaart was afgesloten, dus ik verwachte alleen Nederland 1, 2, 3 en de provinciale omroep. Tot mijn stomme verbazing gooide de kaart zich zelf compleet open met als aansluitdatum dat ik het apparaat in gebruik nam, dat was niet op de eerste van de maand. Ik heb zelfs nog thuis een tijdje kunnen kijken, maar op een rare datum viel die weer uit, zo registreerde de kaart het ook.

 

Op dit forum las ik dat verschillende mensen hun kaart activeerde via het gratis 0800 telefoonnummer, dat heb ik een stuk later ook gedaan. Het heeft 2 maanden gedraaid, daarna was het over met de pret.

 

Iemand heeft mij verteld dat er in 2009 verschillende keren storingen zijn geweest bij Digitenne, waardoor ik in het ziekenhuis heb kunnen kijken, maar dat geloof ik niet zo erg.

 

De laatste 2 maanden dat ik kon kijken waren september en oktober 2011 en hebben beide maanden als eindcijfer 01000000

 

Ik heb een slave kaart, dus die niet bij de originele ontvanger zat, want ik heb de originele samen met een andere slave kaart verkocht.

 

De kaart is aan de ene kant wit met de tekst Digitale TV van KPN / smartcard, maar is aan de chipkant groen en begint met 014 0000 0000-0

 

Op de nullen staan andere cijfers, echter hou ik die graag voor mezelf.

 

In het VUmc waren ze benouwd dat ik hem gebruikte, want het zou storen. Die waardeloze smoes sloeg nog kant nog wal, het ging er om dat het ziekenhuis een contract had en er over de rug van de patiënt aan verdient.

 

Als ze in ziekenhuizen graag TV's verhuren, dan mag dat onder geen beding geld gevraagd worden voor de publieke omroepen, daar betaal je al tenslotte voor in de belastingen. Als er geen aansluiting is, dan zouden ze verplicht moeten zijn om de publieke zenders kostenloos door te moeten geven zonder dat je voor het TV gebruik moet betalen, want ziekenhuizen zijn ABWZ instellingen en mogen geen geld voor dit soort zaken vragen, al doen ze dat wel.

 

Ik wijk een beetje af, maar het laatste woord is hier nog niet over gezegd.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...