Ga naar inhoud


SD recievers


_Bartje_

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Het valt me op dat er toch nog veel SD ontvangers worden verkocht in 2dehands forum voor soms toch nog hoge prijzen.

Raken deze ontvangers ook daadwerkelijk nog verkocht?

Ik zie bijv 100 eur voor een DM7000, voor dat geld koop je al bijv een sab titan HD.

Natuurlijk vragen mag altijd maar ik vroeg me dit toch af.

SD ontvangers zijn voor de Nederlandse en Vlaamse markt toch steeds minder interessant aan het worden op satelliet.

 

Bartje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi _Bartje_

ik heb twee jaar geleden al eens geschreven over "het dvb-s receivertje" dat je tweedehands kunt kopen... (je kunt en je mag)

of het slim is is aan een ieder zelf.

als iedereen verplicht zou worden bij de verkoop te vermelden dat die receiver, ongeschikt is voor dvb-s2 ontvangst zou het snel afgelopen zijn

 

maar bruikbaar zijn oudere modellen nog dus de prijs is tussen verkoper en koper...!

ciao

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat me daar vooral aan stoort is dat sommige zeggen dat ze geschikt zijn voor canal digitaal en tv vlaanderen.

 

En toch is dat uiteindelijk geen leugen ze zijn nog altijd geschikt voor de SD kanalen op Astra1

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 jaar geleden was de situatie nog wel iets anders als nu tonskidutch ;-)

Voor enkele zenders nog wel Alventali, nu het zou misschien interessant zijn kon er een soort van sticky komen in 2dehands forum dat dergelijke ontvangers voor veel zenders niet meer geschikt zijn. Ik kan mij voorstellen dat een beginnende satter hier nog wel eens zich kan laten vangen.

Eerlijk is eerlijk je koopt een toestel wat verouderd is en binnen niet al te lange tijd zelfs waardeloos voor de Nederlandse en Vlaamse markt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik zelf een dm7000 als interne server, daarvoor met een cf kaart nog prima geschikt.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...