Ga naar inhoud


Newbie vraag over nederlandse TV kaart


CDCTV

Aanbevolen berichten

Mijn schotel staat er al maar de receiver zal deze week worden aangesloten.

Nu woon ik in Belgie maar kan makkelijk aan een nederlandse (decoder) kaart geraken via een een bevriend nederlander die geen schotel heeft.

Wat kost zo'n kaart, is het als abonnement, kan ik Hilversum Best ontvangen met die kaart?

 

CDC

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je maakt mij niet wijs dat je deze info niet gewoon op de site van Canal Digitaal kunt vinden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel kun je geel losse CanalDigitaal-smartcard meer kopen maar altijd inclusief een Comon-Interface-module (CI-module) de module waar je de kaart in moet steken. Die kost ongeveer 145 euro.

Een losse kaart kun je bij diverse winkels ook kopen. Normale prijs 79 euro, bodemprijs 70 euro eventueel plus verzendkosten.

Een lossen CI-module kost 59 euro.

Let wel op dat je altijd het CanalDigitaal registratieformulier invult, anders krijg je geen beeld of wordt het op een later tijdstip afgesloten. Door het invullen van dit formulier heb je een contract met CanalDigitaal afgesloten waar je 1 jaar aan vast zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik, weet echt van niets en dank voor de tip van Canal Digitaal, ik zal eens checken.

 

Net gekeken, dus voor een 9 a 14 euro per maand kan ik mij abonneren maar hun toestel en installatie heb ik niet nodig natuurlijk :-)

 

Maar die Hilversum Best kan ik nergens terugvinden, dus mijn info zegt dat hij alleen in Amsterdam is te zien?

 

CDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sprietje,

 

 

Ik heb jaren geleden van een nederlander opnamen mogen ontvangen van Hilversum Best. Ze zonden toen volledig oude shows uit van Willem Ruis, Mies Bouman,.... geweldig vond ik dit en wat een kwaliteit t.o.v. de kwaliteit waarmee ik deze programma's beginjaren 80 zag.

Ik hunker naar die tijd van toen,.....mijn roots,..... vandaar dat ik die Hilversum Best zo graag wil ontvangen.

 

 

Mvg,

CDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote: Je kan altijd nog via internet kijken naar hilversum best hier de link .....

 

Ja maar alleen als je ip-adres in NL is , anders krijg je de boodschap: "Het is niet toegestaan om deze stream vanaf uw huidige geografische locatie te bekijken"

aangepast door FritsV

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat Best 24 zo moeilijk te ontvangen is,.... ik dacht dat TV stations zo veel mogelijk kijkers willen?

Doet me denken dat ik 16 jaar lid was van Veronica en toen ze commercieel gingen ik ze als lid niet meer kon ontvangen omdat ik in Antwerpen woon!

Veronica wou ook heel Europa veroveren,...... ik kan ze nog altijd niet ontvangen na al die jaren, leuk voor een trouw ex-lid van Veronica!

 

 

CDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...