Ga naar inhoud


Eigen risico gaat van € 220,-- naar € 350,--


Neptunus

Aanbevolen berichten

Vandaag is bekend geworden dat het eigen risico wordt verhoogd naar € 350,--.

 

Nu vraag ik me af wat er gaat gebeuren met de premie voor diegenen die op eigen initiatief al een hoger eigen risico bij hun zorgverzekering hebben.

 

Zo heb ik na lang studeren voor ieder gezinslid het ER verhoogd naar de hoogst mogelijke trede zijnde € 720,--. Dat dat een verstandige keuze was blijkt wel uit het feit dat ik (4 personen totaal, 2 kinderen boven de 18) tot op heden slechts € 52,-- ER heb gehad, ofwel flink bespaard ten opzichte van de vorige jaren toen in het lage ER nog had.

 

Maar nogmaals, de vraag is of er nu aan gemorreld gaat worden.......

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom verhogen ze het niet naar 10000 euro we worden toch al uitgekleed , ze kunnen beter oprotten met die verzekeringen er is totaal nergens controle op .

Mijn dochter had laatst creme nodig heeft die via huisarts voorgeschreven kregen kosten 82 euro .

Dit is toch voor de zotte allemaal , naar aphoteek geweest en gekeken zelfde zalf nu voor 2,50 ...

 

1pm

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel ook altijd via internet.... en het wordt bovendien netjes thuis bezorgd!!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die 350€ staat los van het gekozen ER, in jouw situatie betaal je in het slechtste geval 350 + 720 = 1070€ aan eigen bijdrage

Nee die €720 zit het oude eigen risico bij in, het oude standaard eigen risico was € 220 tel daar €500 bij op en je komt uit op €720

met het nieuwe verhoogde eigen risico wordt het dus maximaal €350 + €500 = €850

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...