Ga naar inhoud


Ketnet verdwenen sinds 14 mei


petervdc

Aanbevolen berichten


wel na een ruime tijd heb ik op 12 ketnet gezien op astra19 op beide ontvangers ET9000 en samsung met CI mod TVV

echter na een avondje één kijken in SD lukt blijkbaar mijn ketnet weer niet om22.00 op ET9000

HD ready procedure op de tvv website had ik doorlopen.

Morgen ga ik nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nooit geregistreerd op de website of geantwoord op hun telefoons, maar hier gaat ketnet wél open, zowel op astra3 als op astra1. Of de kindertjes nu veel missen, er is nu een live uitzending van de Koningin Elisabeth wedstrijd aan de gang. "op 12" lijkt me dus eerder een voortzetting van "canvas+" te worden. Ik dacht dat er na 20 uur jongerenprogramma's gingen uitgezonden worden, mevrouw Lieten ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst: Sorry voor mijn slecht Nederlands, ben Buitenlander.

 

Ik heb nu ook een probleem met Ketnet.

 

1) Ik ben op de pagina van tvv geweest en heb er aangeclickt: Ik heb een HD ontvanger, ik kan 23,5° ontvangen en "ik ga Accord met de rechtvoorwarden".

2) Heb een heeractivatie gemakt - is nu t/m 24/7/2012

3) op ketnet gezapt, maar geen beeld.

 

Ontvanger is een VU+ met een TVV/CD-CAM en een tweede keer met CCcam probeert.

 

Heeft iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ketnet een zender van de vrt is ( openbare omroep ) heeft die een must carry status bij alle providers ( tn zelfs ongecodeerd! ) . Dus je moet niets doen , ook niet op die brief reageren , TVV is verplicht deze aan alle abbonees door te geven , de encoding mogen ze zelf kiezen , aan de abonnee om te zorgen dat ie de juiste aperatuur heeft , maar deze zender moet het op elk seca3 kaartje doen .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft dat "must-carry" statuut

 

Dit is het antwoord dat ik van Minister Leten mocht ontvangen aangaande de RTBF:

 

 

De wetgeving over wat een distributeur in Vlaanderen mag en moet aanbieden ligt vervat in het mediadecreet van 27 maart 2009, dat te raadplegen is via www.vlaanderen.be/mediaregelgeving. Dat mediadecreet bevat bepalingen over welke omroepen satelliet-distributeurs mogen doorgeven, maar houdt geen verplichtingen in ten aanzien van deze distributeurs: TV-Vlaanderen kan dus zelf bepalen welke omroepen het in zijn aanbod stopt, en dit los van wat Telesat in het aanbod opneemt. Ik kan hier dan ook niet in tussenkomen.

 

In Vlaanderen zijn er verschillende omroepplatformen beschikbaar om televisie te kijken. Naast TV-Vlaanderen kan men ook kijken via IPTV van Belgacom of via Telenet. Daarnaast is er het gratis aanbod via de ether (DVB-T), dat verzorgd wordt door Norkring Belgium en waarmee men, na een eenmalige aankoop van een settopbox, de omroepprogramma’s van de VRT kan bekijken. Het komt mij uiteraard niet toe om aanbevelingen te doen omtrent het omroepplatform dat organisaties of burgers kiezen om tv te kijken, maar ik kan wel wijzen op de diverse mogelijkheden.

 

en van een parlements lid:

 

 

TV-Vlaanderen is een private netwerkaanbieder en die bepaalt zelf het televisieaanbod. De Vlaamse overheid kan hierin dus niet tussenkomen. Eén uitzondering (maar niet van toepassing voor TV-Vlaanderen) is de must-carryregeling in het Vlaamse mediadecreet:

 

De Vlaamse overheid kan voor netwerken die voor een significant aantal eindgebruikers het belangrijkste middel zijn om omroepprogramma's te ontvangen (dus de belangrijkste tv-distributeur) wel een aantal omroepen vastleggen die MOETEN doorgegeven worden. Dat netwerk is de kabel en de aanbieders zijn:

• Tecteo voor de gemeente Voeren,

• Coditel Brabant voor de gemeenten Wemmel en Drogenbos en

• Telenet voor de andere gemeenten.

 

De zenders die deze distributeurs moeten doorgeven zijn: Eén, Canvas/ketnet, Ned 1, Ned 2, Ned 3, RTBF 1, RTBF 2 en de regionale omroep van de streek. Zoals aangegeven, gelden deze verplichtingen niet voor TV-Vlaanderen.

 

TVV is dus niet verplicht om maar iets door te geven. Het kan doen wat het wil.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...