Ga naar inhoud


Campingschoten weinig signaal


opie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit nu in Italie met mijn dreambox800 natuurlijk. Trouwens prachtig weer zo'n 31 graden.

Nu heb ik een schotel van 50cm met een signaal van 59. Heb wel goed beeld maar ben bang als het gaat regenen te weing is en dan geen beeld meer heb. Kan een andere lnb uitkomst bieden?

 

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, een 50cm-schotel heeft nu eenmaal niet veel regenreserve, daar heb je toch een iets grotere schotel voor nodig. Maar ik snap ook wel dat je voor de camping een klein schoteltje wilt hebben. Lekker gemakkelijk meenemen, zeker als het een Triax betreft, want daar kun je de arm zo van dichtklappen. Waar je zeker profijt van zult hebben bij regen is een Inverto Black Ultra-lnb. Die zal het beeld aanzienlijk langer vasthouden maar als het echt een plensbui wordt, dan helpt ook een Inverto er niet meer aan. Het enige is dan toch een iets grotere schotel.

Ik ken de plensbuien in Italië, ze zijn kort maar hevig. Ik zou zeggen neem een flinke paraplu en ga lekker naar buiten. Het kan heel spannend zijn met van die grote hagelstenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...