Ga naar inhoud


Telfort: Let op!


Aanbevolen berichten

Zie je wel.? ;-)

 

 

 

Hahaha hij doet het!

 

Gisteren is de lijn opgeleverd, ik moest even wat draadjes aan elkaar knopen en toen was er daadwerkelijk een verbinding!

Honderdduzend e-mails beantwoord, websites geopend, leuke filmpjes bekeken die ik in de loop der tijd had opgespaard, je kent het wel.

 

Jemig dat was afzien, nooit gedacht dat het zo'n impact zou hebben als je lange tijd geen internet hebt, bepaalt echt je stemming op een gegeven moment.

 

Uiteindelijk ben ik door een medewerker van de Webcare van Telfort heel goed geholpen, mocht je echt niet door die helpdesk van Telfort worden begrepen probeer dan je probleem voor te leggen aan de medewerker(s) van Webcare zou ik zeggen.

 

Maargoed ik zal jullie niet langer lastigvallen met mijn gezever en ga nu proberen een goede afhandeling te regelen met Telfort.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en ?werkt het nu naar behoren en is er al een regeling getroffen ?

De verbinding loopt als een trein (dat gezegde is niet veel meer waard inmiddels...): ik haal 3,5MB/s met usenet dus geen klachten. Van Telfort nog niets gehoord over de afhandeling/compensatie/creditering helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verbinding loopt als een trein (dat gezegde is niet veel meer waard inmiddels...): ik haal 3,5MB/s met usenet dus geen klachten. Van Telfort nog niets gehoord over de afhandeling/compensatie/creditering helaas...

 

Heb je om compensatie gevraagd?

Spontaan bieden ze dat, volgens mij, niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al 4 jaar lid bij Telfort. In het begin enkele keren uitvallen/storingen gehad. Maar momenteel al ruim 2 jaar probleemloos.

 

Heb nooit mijn abbo verlengd, waardoor ik momenteel per maand kan opzeggen. Ik betaal €20,44 per maand voor een 20mb verbinding.

 

Voor telefonie maak ik gebruik van Voipbuster, welke ik geconfigureerd heb in de Zyxel modem. Heb destijds een gratis telefoonnnummer via Voipbuster gekregen. Voor 10 euro bel ik 120 dagen onbeperkt en pas na die 120 dagen gaan de belkosten van mijn tegoed af.

 

Al met al dik tevreden.

aangepast door Greatone

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu voor die 20 euro een 30 mb verbinding tenminste als er vdsl beschikbaar is.

 

Bij mij op adres 21mb beschikbaar, aangezien ik al de volle 20mb haal in de huidige situatie, zie ik de noodzaak niet om over te stappen naar VDSL. Zal dan ook weer een nieuwe contract moeten aangaan denk ik, en dat wil ik dan weer niet.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je want jij schiet er inderdaad niks mee op, hier ook maar een 21mb verkrijgbaar terwijl ik nu bij internlnet 18000 haal en 1200 up dus ik wacht tot ze hier ook kleinere wijkcentrales gaan aanleggen en dan wel over naar vdsl

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat inderdaad een overzicht van die kasten, ik heb die link helaas niet maar je kunt hem hier zeker vinden:

http://gathering.twe...sages/1521952/5

 

Kreeg overigens dinsdag een sms en e-mail van Telfort waarin staat dat mijn "Internet Standaard" abo is opgeleverd, op woensdag direct een factuur voor de komende periode voor "Internet Plus", een (uiteraard) duurder abonnement...

aangepast door Fritsjof
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satdorus: de geforceerde koeling in de VDSL-omgebouwde kasten is duidelijk hoorbaar........(bij de "reguliere" kasten is niets te horen)

Op het Telfort-forum heb ik weleens een spreadsheet voorbij zien komen waarin alle VDSL-wijkkasten vermeld werden.

 

Dan weet ik waar ie staat.

Viel me eerder al op dat er vans draaiden in die kast.

Thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat inderdaad een overzicht van die kasten, ik heb die link helaas niet maar je kunt hem hier zeker vinden.......

 

Ik heb een lijst gevonden maar heb wel begrepen dat die lijst niet meer volledig is.

In ieder geval geeft het een beetje inzicht waar die kasten zijn bijgezet.

 

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AttR8kfDvXIFdGVhWTRURW5IVDVZUWhUdklQUl9zY1E#gid=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde aanbieding gehad! Helaas ben ik deze maand ook in de truuk van Telfort getrapt! Tocht een beetje tegenstrijdig want als ik inlog op mijntelfort en de abbonementsgegevens bekijk dan staat er dat ik nog steeds kan bellen met alleen een starttarief van €0,05. Bij vastbellen staan nu echter de nieuwe tarieven erg verwarrend! Wellicht dat het in mijn geval pas per 1 februari ingaat.

Al met al en om te hoge kosten te voorkomen en een beter inzicht (inloggen op mijn telfort en de huidige kosten bekijken werkt niet) heb ik een voipbuster abbo genomen en zal telfort geen cent meer verdienen als ik bel. Voel me toch wel een beetje omdat ze een aanbieding doen als vaste klant. Nu kan ik genieten van de free days van voipbuster en nog voordeliger naar de USA bellen. Bedankt Telfort! ;-)

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast Pedro Newbie

Als je al Telfort Internet hebt kan je bellen voor een passende aanbieding.

Ik had een oud Tiscali T6 abonnement met vast bellen voor (toen € 14,95 + € 5,00 = € 19,95) € 20,63 per maand

Dit was een 6mbit verbinding maar in de praktijk was dit al tijden 8mbit.

 

Je kunt nu kiezen voor Internet standaard 30mbit voor € 20 en vast bellen voor € 2,50 maar met 9 cent start tarief en 9 cent p/m

Als je belt met de klantenservice kan je ook kiezen voor Telfort Vast bellen, Bellen Standaard of Bellen Onbeperkt. Voor resp. € 5,08, €2,50 of € 17,50

 

Dit staat in het contract

 

Telfort bellen is uitsluitend mogelijk in combinatie met een Telfort internet abonnement. Telfort biedt Telfort Vast bellen, Bellen Standaard of Bellen Onbeperkt.
Met Telfort Vast bellen belt u onbeperkt naar vaste nummers in Nederland (starttarief € 0,05) met uitzondering van betaalde servicenummers en op basis van een Fair Use Policy.
Kiest u voor Bellen Standaard, dan belt u naar vaste en mobiele nummers in Nederland voor 9 cent per minuut en betaalt u een starttarief van 9 cent per gesprek.
Hebt u gekozen voor Bellen Onbeperkt, dan belt u gratis naar vaste en mobiele nummers in Nederland.

 

Het vast bellen voor 5 cent staat niet echt genoemd op de site maar is dus nog wel te krijgen. Voor vaste/bestaande klanten is het éénmalige bedrag ook geen € 25 maar € 15 voor het nieuwe modem/administratiekosten

 

Al met al voor € 4,45 per maand extra heb ik (straks) een verbinding die van 6mbit/8mbit stijgt naar 30mbit, dit lijkt mij toch een alleszins redelijke aanbieding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...