Ga naar inhoud


Telfort: Let op!


Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, zoals verwacht heeft mijn verhaal toch nog een staartje:

 

Ik heb inmiddels dan wel een stabiele verbinding en een Internet Standaard abo en heb zelfs de teveel betaalde abo-kosten terug gekregen, maar de €45.21 aan belkosten naar de helpdesk (127:23 minuten!) heb ik nog niet ontvangen, en het is alweer maart...

Verder is van enige vorm van compensatie/genoegdoening geen enkele sprake, ik hoor niets meer van Telfort.

Als ik nu de helpdesk moet gaan bellen voor het terugkrijgen van de kosten die ik heb gemaakt voor het bellen naar de helpdesk dan is het toch wel weer treurig gesteld met genoemde helpdesk...
 

aangepast door Fritsjof
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Heb nu de nieuwe internet sinds 2 dagen, gisteren is gestart met intrainen op 22016 kbps down en 2052 kbps up en dat liep goed, vannacht is hier weer een schepje bovenop gedaan en staat nu op 27008 kbps down en 3080 kbps up en dat loopt ook goed. Ik neem aan dat vannacht het DLM de snelheden wel op maximaal zal zetten voor mijn abo.

De maximaal haalbare waardes zijn voor mijn adres:

 

attainable rate upstream: 20553 kbps
attainable rate downstream: 51273 kbps

Ik heb zelf maar een 30 mbps down en 3 mbps up gekozen dus ik zal de maximale snelheid voor mijn abonnement wel gaan halen denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Dank je wel, inderdaad is vannacht de download  opgekrikt naar 31996 kbps en de upload bleef op 3080 kbps

dit laat het volgende plaatje in de speedtest zien:

2576696350.png

 

Ik ben erg tevreden tot nu toe, ik neem aan dat de maxima voor mijn abonnement nu wel bereikt zijn.

 

Volgens het modem is de afstand tot de wijkkast: loop length is 562m

Ik neem aan dat dat heen en weer is dus de werkelijke afstand 281 m.

Dat kan ook wel kloppen want vlak in de buurt heb is een vdsl kast gevonden die het wel zal zijn.

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...