Ga naar inhoud


welke ontvangers werkt ziggo momenteel mee?


Angeline

Aanbevolen berichten

ik ga hopelijk weer terug naar ziggo en heb van hen de aanbieding gekregen een gratis ontvanger te krijgen. Nu was ik eigenlijk van plan om een harde schijf ontvanger te kopen - maar een gratis ontvanger is natuurlijk goedkoper (want die aansluitkosten zijn inclusief)

 

Weet iemand welke ontvangers ziggo momenteel levert aan hun klanten?

En kan je met deze ontvangers ook een PVR functie gebruikten?

 

Hopelijk kan iemand mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Maak jezelf blij, ga voor een Humax 5100 of 5200 (ik heb de 5200) bespaart nogal ergernis. die paar tientjes is tie waard. En neem die Wifi adapter of beter gebruik 2 homepluggen om hem direkt aan te sluiten op de LAN. Maakt interaktieve portal zeer stabiel....... de Humax wifi stick is wat wankel in ontvangst.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Geen enkel probleem met de 5200 behalve als signaal kabel instabiel. Dan effe gratis monteur laten komen om overnamepunt en rest op error to in 10 ^ 6 te laten nakijken want anders gaat het niet goed. Digitale channel is geen digitale sateliet. Is kritischer en ja bij teveel errors valt hij weg ongeacht merk . Heb ik ook moeten doen ik nog dat samsungetje had.

Die Humax Wifi stick vind een X-box 360 ernaast (rose beeld weergave) en een Samsung smart TV erboven allen met Wifi niet zo leuk. Al zeker niet aan de achterzijde.

 

De betafirmware draait best aardig alleen hebben ze uit de portal wat nutteloze opties weggehaald. Ik verwacht trouwens dat toekomstige smart tv genreraties dit soort ontvangers overbodig gaan maken. Als Samsung wil zouden ze firm kunnen maken zodat je met een enkele extern HD nog beter uit bent. Ik had helaas die Humax eerder. Ook niet verkeerd.

 

Overnamepunten en bekabeling uit analoge tijdperk beter weggooien. Last van instraling door m.n. KPN digitenne als dichtbij.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jammer Sjaak,

 

Ken zat mensen zonder problemen met de Humaxen. Wel instructies goed opvolgen. Met Wifi kun je niet goed streamen. Met juist proggies easy naar PC.

Geen idee wat jullie in Amsterdam doen. In het zuiden werkt het best goed. Cisco's en Samsungs echter niet. Meeste mensen slaan controle van hun IOP uit analoge tijd over. Raad aan het toch te doen aanders werkt digitale TV wat minder. Ziggo monteur komt gratis langs en ik had best vel errors. Dus IOP en rijgbox vervangen. Zomaar wat op internet shoppen voor 99 euro werkt niet. Overigens die Samsung Smart TV's zijn andere betere klasse. Die verhalen heb ik ook gelezen. Echter helaas alleen maar tevreden gebruikers hier. Enige storende is dat je opnieuw je series moet inprogrammeren bij overgang zomertijd. Dat doet hij niet automatisch aanpassen. Ik kijk trouwens op de home portal zonder Ziggo Internet, zit bij KPN.

Ik adviseer ethernet of homplug als het kan. als je een game consolre smart tv en humax met wifi vlajk bij elkar hebt staan word het spannend. Of teveel Wifi gebruikers op ene router.

En dat zijn er al snel zes in een huishouden met die phomes, pads en bovengenoemd. Nogal wat routers benen het dan niet meer bij.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...