Ga naar inhoud


HD Decoder Banner op Vijf TV


CronoS

Aanbevolen berichten

Ha,

 

Ben ik de enige, of zijn er nog meerdere mensen die zich ergeren aan de Banner op VijfTV over de HD decoder? Is deze zender verplaatst ofzo naar een andere locatie? Want die banner komt nu al zolang irritant in beeld en het is ook niet bepaald klein in beeld zullen we maar zeggen...

 

Ik kijk niet zoveel naar deze zender, maar mijn wederhelft wel, maar mij stoort het zelfs :) Ik vind dit knap irritant ; een melding op de website en een mailtje was voor mij afdoende geweest dat die zender gaat veranderen

 

Wanneer wordt die zender dan eindelijk overgezet, want dan zijn we van die banner af :)

 

Gr

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk dat je er zelf voor kunt kiezen of je met banner kijkt of zonder.

 

De praktijk is meestal dat die banner alleen zichtbaar is op die transponder die binnenkort uitgeschakeld wordt.

 

Vijf is volgens Kingofsat op in totaal 2 transponders te zien, probeer eens een van de andere transponders.

 

19,2E 12721.75 H DVB-S QPSK 22000 5/6

 

23,5E 12129.00 V DVB-S2 8PSK 27500 2/3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam bij mij ook voor Vitaya.. Maar de informatie op KingofSat is denk ik ook oud. Ik heb even de zenderlijst gedownload op de TVV site en gekeken. De zenders zitten op 12129 V op Astra3, ik had dus denk ik oude informatie erin staan?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

die banner op VijfTV zie ik alleen maar op astra19.2E op astra 3A is hij gewoon op mpeg 4 tezien niet hd

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straffer zelfs, Vijf TV wordt momenteel drie keer uitgezonden door TV-Vlaanderen.

 

Nl.

- 2 maal op Astra 1 (19,2E 12721.75 H DVB-S QPSK 22000 5/6). Als je deze transponder scant krijg je 2 keer VIJF, 1 keer in MPEG2 formaat met banner, 1 keer

in MPEG4 formaat zonder formaat.

 

- 1 maal op Astra 3 gewoon te zien in MPEG4-formaat zonder banner. Ik gebruik zelf geen fastscan lijsten van TV-Vlaanderen maar denk dat zij primair het Astra 3 signaal verkiezen.

 

En dan verklaren ze dat er geen plaats is voor VIJF en VIER in HD-formaat, terwijl talloze zenders al maanden dubbel of driedubbel zitten.

Denk dat als ze alle zenders hebben overgeschakeld naar MPEG4 ze eindelijk de dubbele zenders zullen verwijderen en dat dan tegen het einde van het jaar (hoop ik)

eindelijk VIER en VIJF in hd te bekijken zullen zijn.

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon fastscan opnieuw doen en je bent van de banner verlost.

Ik heb de transponder even opnieuw ingescand en de oude zenders weggehaald, nu is het weer OK ;)

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...