Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

De ganse week was het heel druk,vooral in de kliniek veel doorgebracht , dus weinig tijd voor het spel "waar is het".

Maar alles is terug wat onder controle en volgende week waarschijnlijk ( en hopelijk ) een rustige week. :)

 

Ja Gene , dit album is natuurlijk een klassieker uit de "album cover locations". :D

 

 

The Doors - Strange Days (1967)

 

 

http://en.wikipedia....ge_Days_(album)

 

 

info : http://www.nevermind...days-the-doors/

 

 

The location – of the photoshoot was Sniffen Court(named after architect John Sniffen), a narrow residential mews, just off East 36th Street between Lexington and Third Avenue in Manhattan’s swish Murray Hill district.

 

 

Mijn favoriete nummer op deze LP draag ik op aan een persoon uit mijn familiekring.

 

Ben even enkele uurtjes weg , tot straks.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oeps ,plaatje vergeten.

post-37533-0-90046600-1358493383_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : perfect natuurlijk , en hopelijk komt alles weer goed en kan je volgende week rustig verder zonder kliniekbezoeken .

Ik weet niet of iemand stilgestaan heeft bij de eerste hint : Bill Gates ? Van Windows kom je ook snel bij Doors . Hints voor deze jongens zijn moeilijk : alles is zo overbekend hé .

Vinden jullie ook dat het nummer van de Kinks erg veel lijkt op " Hello , I Love Yoy " van de Doors uit 1968 ? En de het nummer van de Kinks was van 1964 dus .. ???

De gebouwen waren voormalige koetshuizen , maar zijn nu een mooie , afgesloten buurt in Manhatten . Hier nog enkele een mooie foto 's.

http://www.scoutingny.com/?p=5141

 

Crazy Sat mag weer verder ...

post-41082-0-15460500-1358502339_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hopelijk komt alles weer goed en kan je volgende week rustig verder zonder kliniekbezoeken

 

ja hoor Gene , alles is achter de rug ( voorlopig toch ) en kunnen we er terug tegen aan voor de volgende weken zonder kliniekbezoeken. :)

 

Op de hints heb ik eerlijk gezegd niet zoveel gelet , maar ja die songs van de Kinks in de tijd leken mij getuigen van weinig variatie , een beetje "Beatles" achtig gedoe met nu en dan een uitschieter ( Lola bvb. ) . De enige heel echte goeie LP van de Kinks vond ik pas in 1983 met "State of Confusion" , heel mooi gevarieerde LP. (oa "Don't forget to Dance" , "Come Dancing".....)

 

Maar ik blijf erbij bekijk altijd heel aandachtig het plaatje , op jouw plaatje zag je nog juist in de rechterbovenhoek het gele wagentje van New York + een steeg(je) dus een "alley". Als je deze combineert met "album cover" in google kom je bij de "Doors" uit. ;)

______________________________________________________________________________________________________

 

OK, even de US verlaten.

 

Ben benieuwd of jullie deze plaats herkennen. Ook deze plaats werd gebruikt voor de front cover van een album van een bekende groep.

 

hint : het is ook een toeristische bezienswaardigheid.

post-37533-0-20115400-1358504554_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : op deze plaats worden regelmatig bekende concerten gegeven.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Even luisteren naar deze mannen , misschien brengen ze jullie raad.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet dan volgens mij dit album zijn : http://en.wikipedia....wiki/Ocean_Rain

 

Ocean Rain is the fourth studio album by the British post-punk band Echo & the Bunnymen.

 

En de locatie is : http://en.wikipedia....rnglaze_Caverns

 

Carnglaze Caverns consists of three man-made caverns formed as part of a slate quarry in the Loveny Valley, near the village of St Neot, Liskeard, Cornwall, England. In recent years Carnglaze Caverns has been used as an unusual concert venue

 

en de link : http://goo.gl/maps/Hjdcu

 

nou vooruit, nog een foto :

post-62319-0-99145800-1358529653_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap de link gevonden van de echo's naar Echo & The Bunnymen Truus. :)

 

Verder niets aan toe te voegen , gewoon dat de volgende hints in de prullenbak terechtkomen. :whistle:

 

Maar een toemaatje van een nummer uit dit album.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap de link gevonden van de echo's naar Echo & The Bunnymen

 

Dank je, maar viel op zich wel mee hoor. Het was voor mij of iets met "Echoes in the Dark" of "Echo & The Bunnymen"

en wederom gokte ik natuurlijk eerst weer verkeerd. :cry:

 

De locatie van de volgende opdracht is niet alleen in meerdere films te zien, maar ook op de cover van een album terug te vinden.

De band is alleen wat minder bekend deze keer..

post-62319-0-65354000-1358535838_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal goed, DeBeek.

Ik schijn er een gewoonte van te maken, om een onderwerp te kiezen waar één van jullie al eens is geweest :D

Van de band had ik zelf eerlijk gezegd nog nooit gehoord, ze hebben zelfs het songfestival eens gewonnen.

En terwijl ik mijn verdere hints de prullenbak in gooi, een kleine kennismaking :

 

 

Dan is de beurt nu weer aan jou :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...