Ga naar inhoud


foto collage maken voor een site


gerrit B

Aanbevolen berichten

Voor een site met een fotowedstrijd wil ik alle winnaars op 1 blz. weer gaan geven.

Dus zodra men het subforum van foto wedstrijd aan klikt komt men op de "wall of fame"

Hier zijn alle winnaars van de laatste 24 maand te zien met hun foto in het klein.

Dus eigenlijk zoiets als dat je met je verkenner naar een map met foto's gaat en daar alle foto's in het klein kunt bekijken en dat er onder staat bijv. jan 2011

Pas als je die foto aan klikt krijg je de foto in het groot met evt, tekst als omschrijving van de opdracht voor die maand, naam van het dier enz.

 

 

quinty%208,5%20week%20oud.jpg

het gaat om dit soort foto's die normaal bijna beeldvullend zijn

 

Zelf ben ik geen beheerder van het forum oid. dus heb alleen gebruikers rechten, is zoiets dan toch mogelijk door dit ergens anders te doen en zo telkens elke maand de oudste te verwijderen en de nieuwe er bij te zetten?

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor dat is makkelijk te regelen, maar hoe hangt erg af van hoe de website is opgebouwd.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat alles is dan is er in princiepe geen website, alleen een forum. Forum is ook een website, maar beperkt tot het posten van berichtjes.

 

Waarom maak je niet gewoon een Facebook pagina aan voor deze site en plaats je daar maandelijks een fotoalbum met alle fotos en beschrijvingen? Facebook heeft recentelijk de fotolimieten opgeheven en dit is vrij simpel te regelen.

 

Als je dit doet, je moet een Facebook pagina voor jezelf maken en dan FransLangoor als groep aanmaken onder jouw account - anders verwijderen ze het.

 

Je kan ook Hyves proberen. En als laatste er zijn verschillende fotoalbum websites waar je al dan niet tegen een kleine betaling dit ook voor elkaar krijgt.

 

Sitje bouwen hiervoor kan natuurlijk ook, zoals WinWiz aangeeft, maar het simpelste lijkt mij voor jullie een van bovenstaande oplossingen omdat dit slecht 'selecteer en omschrijf' bevat.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de eigenaar van het forum ziek is en het nog wel eens lang kan gaan duren gaat nu een forumhulp kijken of ze wat informatie over de opbouw van het forum kunnen vinden. Want dit forum is ook niet zelf gebouwd maar ergens van "geleend" of in bruikleen gekregen.

Maar ga in iedergeval eens wat foto sites ed. opzoeken en bekijken hoe je buiten het forum om zelf zoiets kunt maken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de eigenaar van het forum ziek is en het nog wel eens lang kan gaan duren gaat nu een forumhulp kijken of ze wat informatie over de opbouw van het forum kunnen vinden. Want dit forum is ook niet zelf gebouwd maar ergens van "geleend" of in bruikleen gekregen.

Maar ga in iedergeval eens wat foto sites ed. opzoeken en bekijken hoe je buiten het forum om zelf zoiets kunt maken.

 

suc6

 

Gerrit

 

B.v. deze: http://www.mijnalbum.nl/

 

1GB gratis en tot 25GB uitbreidbaar tegen betaling ofc.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...