jannes Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Hallo leden. Ik ben op zoek naar een delta voedingprint voor in mijn phillips lcd tv type 37pfl5603d/10 de tv was van de een op de andere dag kapot, als ik hem aanzet dan brand het frontled even lichtblauw en hoor ik het relaid klikken na een aantal seconden klikt het relaid weer 1 keer en gaat het frontled rood knipperen wie weet hier meer van? jannes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 wat is het aantal knipperingen achter elkaar van de rode led ?dat is nl de foutcode voor het schema Het is een Q522ELA chassis dat staat op de server. mocht de foutcode 6 of 9 zijn ?vervang dan eerst eens de elco`s 3D20 3D22 3D23 en 3D25 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jannes Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2012 hallo steve je zegt dat het schema op de server staat maar hoe kom ik daar? voor het schema Het is een Q522ELA chassis dat staat op de server. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Steve Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 in het hoofdstuk de rokende soldeerbout en dan onder schema`s gebruiksaanwijzingen daar staat ook de ftp link Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jannes Geplaatst: 17 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2012 Hallo steve ik heb gezocht om het schema van Q522ELA chassis maar kan het niet vinden kun je mij de link sturen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 18 november 2012 Moderator Delen Geplaatst: 18 november 2012 Dit onderwerp past beter in de rokende soldeerbout. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jannes Geplaatst: 20 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2012 hoe krijg ik dit onderwerp in de rokende soldeerbout? ik zoek het schema van de voedingsprint Q522ELA chassis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 20 november 2012 Moderator Delen Geplaatst: 20 november 2012 Kijk eens hier... http://www.sat4all.com/forums/topic/243753-schemas-gebruiksaanw-en-programmas/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 hoe krijg ik dit onderwerp in de rokende soldeerbout? ik zoek het schema van de voedingsprint Q522ELA chassis Van die voeding print zijn geen schema's waar alle onderdelen opstaan,is vaak complete print uitwisselen,of zo uit zoeken wat er evt mis is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen