Ga naar inhoud


[SPEL] 99 Chambers


Gene 1225

Aanbevolen berichten


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Pm op komst ,

pff chamber 16 : neem maar een namiddag vrij , tenzij je heel veel geluk hebt of een wapenfreak bent .

 

Jij hebt of veel geluk , of je bent een wapenfreak : maar jij krijgt voorlopig geen hints meer :D , en nu kan je dus aan chamber 17 beginnen : het fameuze "Waar is het - spel" : veel succes Don ..

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Truus : 24 is een mooie opgave : veel plezier . Trouwens bij mij is de snelheid er toch wat uit hoor , vandaag begonnen met 30 en geeindigd op 31 .

@Don : ik vermoed dat ze moeilijker worden naarmate we vorderen , maar het gaat me om het spel : je kan voor deze riddle makkelijker tips vinden , zelfs van de maker zelf , maar ik wil wel altijd zoveel mogelijk zelf oplossen , vandaar dat ik soms lang over een level doe : alleen als het me echt niet lukt ga ik naar het forum voor hints . Maar Ultimate was inderdaad een niveau hoger : daar heb ik mijn les geleerd .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis Purple Hell... :( , weet iemand ook waarom de site verdwenen is? jammer, was altijd zo handig..

Welke site gebruiken jullie nu, ik zelf het meest deze :

 

http://riddlestuff.w...riddletools.htm

 

btw 24 lijkt me erg lastig, ik ben nooit zo goed in dit soort codes, wel inmiddels info in B gevonden. ;)

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis Purple Hell...

btw 24 lijkt me erg lastig, ik ben nooit zo goed in dit soort codes, wel inmiddels info in B gevonden. ;)

 

Truus , die Purple Hell kende ik niet voor ik aan deze riddle begon . Ik gebruik voor elk afzonderlijk probleem , via wiki , de best mogelijke site . Gaat meestal wel goed maar soms kan het net daarom ook goed fout gaan : dat had ik op level 30 nog voor . Ik heb jouw site nu bij mijn fav. gezet , lijkt me handig .

 

voor 24 : denk aan alles wat je tot nu toe geleerd/gebruikt hebt in riddles : het is een "gecombineerd" geval dat bovendien de omgekeerde weg volgt . Deze site kan je helpen : http://rumkin.com/tools/cipher/caesar.php . Succes.

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Ik heb 'm !! was idd een mooi level, mijn decoder voor kamer C gaf alleen wel erg veel resultaten...

maar gelukkig, de meest logische bleek te werken ;)

chamber 25 nu :)

 

Proficiat : je gaat me nu snel bijbenen : de volgende zijn makkelijk , maar maak op 30 niet dezelfde fout als ik : deze site was hulpvol :

http://home.paulschou.net/tools/xlate/

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...